Δευτέρα, 27 Σεπτεμβρίου 2010

Διάλογος..


-Μπαμπά ! Ποιος είναι αυτός ο ..Καλλικράτης;;

-Πού το άκουσες αυτό το όνομα αγόρι μου;;…

-Στις ειδήσεις..

-Τι ακριβώς άκουσες στις ειδήσεις;;..

-Πως ‘έρχεται Καλλικράτης και στην Παιδεία’ !


-Αγόρι μου, ο Καλλικράτης ήταν ένας σοφός άνθρωπος, τότε, στα αρχαία χρόνια.

-Και γιατί λένε πως ‘έρχεται’ τώρα μπαμπά;;..

-Δεν έρχεται εκείνος ο αρχαίος Καλλικράτης παιδάκι μου. Απλά, για να τιμήσουμε εμείς οι σύγχρονοι εκείνον τον παλιό σοφό, βαφτίσαμε με το όνομά του ένα καινούριο σχέδιο που ξεκίνησε τώρα στη χώρα μας…

-Τι σχέδιο ήταν αυτό μπαμπά;;…

-Δεν θα καταλάβεις, αλλά να: Φαντάσου πως υπήρχαν πολλοί-πολλοί Δήμαρχοι στην χώρα μας, κι έτσι δεν μπορούσαν να συνεννοηθούν καλά μεταξύ τους, κι έτσι τους μειώσαμε και τους κάναμε πιο καλούς !

-Ο Καλλικράτης αυτός, μπαμπά, ..Δήμαρχος ήταν;;…

-Όχι αγόρι μου. Είπαμε σοφός ήταν…

-Και γιατί, μπαμπά, λένε στις ειδήσεις πως τώρα ‘έρχεται και στην Παιδεία’;;….

-Να, γιατί το ίδιο θα κάνουμε αγόρι μου και με τα Πανεπιστήμια !..

-Δηλαδή;;

-Επειδή είναι κι αυτά πάρα πολλά, θα τα κάνουμε λιγότερα κι έτσι θα γίνουν πιο καλά !

-Καθηγητής ήταν μπαμπά αυτός ο Καλλικράτης;;;….
-Όχι αγόρι μου, ούτε καθηγητής, ούτε Δήμαρχος ήταν. Είπαμε σοφός.

-Ναι, μπαμπά, αλλά τι δουλειά ακριβώς έκανε;;..

-Αρχιτέκτονας..

-Και τι σχέση έχει ο αρχιτέκτονας με τους Δημάρχους και τους Καθηγητές;;

-Δεν θα καταλάβεις αγόρι μου, αλλά να: Όπως εκείνος ο Καλλικράτης σχεδίαζε όμορφα τα κτίρια, τα σπίτια, τις εκκλησίες που έχτιζε, έτσι και η κυβέρνησή μας, κάθε τι που σχεδιάζει, το βαφτίζει ‘Καλλικράτης’ ! Για παράδειγμα, εκτός απ’ την παιδεία και τους δήμους, ‘σχέδιο Καλλικράτης’ θα έρθει και στους αγρότες! Κατάλαβες τώρα;;…

-Θα τους κάνει κι αυτούς λιγότερους;;

-Ποιους;;

-Τους αγρότες..

-Γιατί το λες αυτό αγόρι μου;;…

-Αφού τους δήμαρχους τους λιγόστεψε. Τα πανεπιστήμια τα λιγόστεψε…

-Τώρα, τι να σου πω χαρά μου. Δεν ξέρω ακριβώς κι εγώ στην γεωργία τι ακριβώς θα μειώσει…

-Μπαμπά….

-Ναι παιδί μου.

-Δεν διαλέξανε μου φαίνεται καλή ονομασία για τα σχέδιά τους !...

-Γιατί το λες αυτό παιδάκι μου;;

-Εγώ στην μυθολογία άλλον ήξερα που τα ..μείωνε όλα !

-Ποιόν αγόρι μου;;

-Τον Προκρούστη !!..
(η εικόνα βέβαια είναι της σπουδαίας γελοιογράφου κ. Ε. Ξένου. Δεν μπόρεσα να βρώ κάτι πιο κατάλληλο)

3 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΘΥΜΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΗ, ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΑΥΓΗ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ!

    ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ, ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ, Η ΙΔΙΑ ΠΟΙΝΗ ΠΟΥ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΗΣΕΑ Σ' ΕΚΕΙΝΟΝ.
    ΛΗΣΤΗΣ ΕΚΕΙΝΟΣ, ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΕΣ ΕΤΟΥΤΟΙ.
    ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Ταξιδευτή, Aurora...

    Να παίρνουμε και καμιά ανάσα πού και που.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή