Τετάρτη, 3 Νοεμβρίου 2010

Ζωή ποδήλατο.....


Δεν ξέρω ποιος θα νικήσει στις εκλογές της Κυριακής (αν και μάλλον ξέρω ποιος θα χάσει)..
Δεν ξέρω ποιος θα είναι Δήμαρχος στην Αθήνα, τον Πειραιά, τη Θεσσαλονίκη…
Δεν ξέρω ποιοι θα είναι οι 13 περιφερειάρχες που θα εφαρμόσουν τον Καλλικράτη..


Εκείνο που ξέρω, είναι πως θα αγοράσω …ποδήλατο !!!

Δεν υπάρχει υποψήφιος. Οποιουδήποτε κόμματος και ..χρώματος. Οποιασδήποτε πόλης, κωμόπολης, κοινότητας, χωριού, κατσάβραχου. Που να μην περιλαμβάνει στις ‘υποσχέσεις’ του, εφόσον εκλεγεί, να φτιάξει …ποδηλατόδρομο !
Παντού. Είναι σίγουρο. Σε όλες τις πόλεις, πεδινές, ορεινές, ημιορεινές, ακόμη και ..νησιωτικές, παντού ! Οι νέοι αιρετοί άρχοντες που θα εκλέξουμε την Κυριακή, οπωσδήποτε θα φτιάξουν –πέραν όλων των άλλων- ΚΑΙ ποδηλατοδρόμους ! Εάν αθροίσουμε τα εκατομμύρια των χιλιομέτρων που έχουν ‘σχεδιάσει’ είμαι σίγουρος πως θα επαρκούν για να κυκλώσουμε την περίμετρο της Γης κάμποσες φορές !!

Ορισμένοι, μάλιστα, εκ των υποψηφίων, υπόσχονται ΚΑΙ δημοτικά ποδήλατα !!

Ναι ! Καλά ακούσατε. Θα σου το έχει το ποδήλατο έτοιμο ο δήμαρχός σου, παρκαρισμένο το πρωί έξω απ’ το σπίτι. Θα το παίρνεις. Θα πετάγεσαι εκεί που θέλεις. Κι όπου θες θα το αφήνεις. Εκεί θα το χρησιμοποιεί άλλος ευεργετημένος πολίτης, που θα θέλει να κάνει την αντίθετη διαδρομή !

Μην αμφιβάλετε καθόλου, διότι το σύστημα έχει εφαρμοσθεί με επιτυχία. Εκεί μάλιστα, εις τας Σκανδιναβικάς χώρας, με τις οποίες άλλωστε όπου να ‘ναι, θα προσομοιάσει, παρά τα …Νότια χαρακτηριστικά της, η πατρίδα μας !!....

Εγώ, πάντως, καλού-κακού, θα το πάρω το ..ΙΧ ποδηλατάκι…

………


Κατέβαινα απόψε, απ’ τους Αμπελοκήπους προς το Αιγάλεω. Κάποιος μάλλον ‘μιλούσε’ εκεί στο Πεδίο του Άρεως. Κάποιος, δεν έχει σημασία ποιος, απ’ αυτούς με τους …ποδηλατοδρόμους. Να είναι πέντε χιλιόμετρα;; Έξι;; Θέλετε επτά;;

Χρειάστηκα δύο παρακάμψεις και μια ολόκληρη ώρα !

Πού θα τους βάλετε χριστιανοί μου τους ..ποδηλατοδρόμους;; Θα ‘κόψετε’ απ’ τους …τεράστιους σε πλάτος δρόμους που διαθέτουμε;; Και ποιος Έλληνας θα ξεκινήσει χειμωνιάτικα, να πάρει το ποδήλατο να πάει στη δουλειά του;; Σε ποια επίπεδη πόλη;; Στην Αθήνα με τους σαράντα λόφους που την ανηφόρα την βγάζεις δεν την βγάζεις με πρώτη και χειρόφρενο;; Που στην Κυψέλη για να παρκάρεις θες και …τάκο να βάλεις στις ρόδες για να μην κυλήσει το βράδυ;;….

Και πού θα τα πάτε τα δεν ξέρω κι εγώ πόσα εκατομμύρια αμάξια;; Πού θα τα χωρέσετε;; Κόψτε το δούλεμα και τα ανέφικτα σχέδια και τα παραμύθια της Χαλιμάς.

Δεν ξέρω για τις άλλες πόλεις, αλλά η Αθήνα μ’ έναν τρόπο σώζεται. Κλείστε τον μικρό δακτύλιο επιτέλους για τα ΙΧ, και βάλτε μονά-ζυγά στον μεγάλο. Να κινηθούν γρήγορα τα λεωφορεία. Να κινηθούν γρήγορα τα ταξί. Να αναγκαστεί και ο κακομαθημένος να πάρει το μετρό. Έλεος.

Θα μου πείτε. Ποιος μετά θα πληρώνει στα …Δημοτικά σας πάρκινγκ;;

Έλα ντε;;

7 σχόλια:

  1. Ο ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ... Ο ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΟΙ ΓΚΑΡΓΚΑΝΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ, ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ - ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΜΗΝΑ - ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΙΣΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΗΤΑΝ ΑΔΕΙΕΣ, ΕΙΧΕ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ - ΑΝΑ ΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ 3ων - ΚΑΙ ΤΗ ΠΛΗΡΩΝΕ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ ΝΑ ΚΟΒΕΙ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ, ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΜΙΑ ΤΟ ΠΡΩΙ!
    ΤΕΤΟΙΑ ΕΞΥΠΝΑΔΑ... ΑΝΔΡΙΩΤΙΚΗ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΙΑΒΑΖΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ... "ΓΚΑΓΚΑΡΟΙ" ΑΝΤΙ "ΓΚΑΡΓΚΑΝΟΙ". ΕΥΧ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Ταξιδευτή..

    Το καλοκαίρι είχα πάει στη Ζάκυνθο. Λοιπόν. Ο Δήμος εκεί είχε εμπλακεί σε οικονομικά σκάλδαλα. Τα λεφτά τα είχαν φάει. Οι εργαζόμενοι Δημοτικοί Υπάλληλοι ήταν απλήρωτοι. Το Δημαρχείο ΚΛΕΙΣΤΟ !!

    Είναι προφανές, πως με την αυτοδιοικητική λογική, σε συνδυασμό με τον Καλλικράτη και τις περικοπές των κρατικών επιχορηγήσεων, τά φαινόμενα αυτά θα πολλαπλασιαστούν. Ο Δήμος Αθηναίων είναι απ' τους πλέον χρεωμένους, αν και έρχεται νομίζω δεύτερος, με πρωταθλητή τον Πειραιά...
    (Ο Κακλαμάνης άλλωστε, χρυσό τέκνο της ΝΔ, έχει πλούσιο παρελθόν, απ' την εποχή που έκανε Υπουργός Υγείας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΠΙΣΗΣ, ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!
    Ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ, ΑΓΑΠΗΤΕ ΘΑΝΑΣΗ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΙΣ ΑΙΤΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ Σ' ΕΝΑ ΑΔΡΑΝΕΣ ΥΔΡΟΚΕΦΑΛΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ. ΚΙ ΑΥΤΟ, ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑ ΜΙΜΗΣΗ ΚΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΞΕΝΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΥΠ' ΟΨΗ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΔΙΟΣΥΓΚΡΑΣΙΑ, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΑΚΟΜΗ-ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ. ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ fast... ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ, ΟΣΟ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ... ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΧΡΟΝΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ! ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ - ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ - ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΑΙΤΙΟΣ, ΚΑΤΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ, ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ.

    ΥΓ. ΑΝ ΖΟΥΣΕ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ, ΑΝΔΡΙΩΤΙΣΣΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΟΒΟΤΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ, ΗΤΑΝ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ... ΣΤΟΛΙΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΑΝΔΡΙΩΤΙΚΗ, ΣΧΕΤΙΚΗ ΛΕΞΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΠΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΗ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΝΑ! ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ... ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΟ ΤΗΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΕΙ ΠΙΑ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν ξέρω τα ξένα πρότυπα, Ταξιδευτή μου, αλλά δεν πρόκειται νομίζω για μια αθώα, λόγω βλακείας, 'κακή αντιγραφή' μόνον.

    Η υπόθεση της περιφερειακής ανάπτυξης είναι πολύ σοβαρή και τις τελευταίες δεκαετίες στην Ελλάδα παίχτηκε επίτηδες το παιχνιδάκι της εγκατάλειψης της 'επαρχίας', που βέβαια την ανα-βαπτίσαμε την λέμε τώρα περιφέρεια.

    Κάποτε, ο παπούς μου κι ο παππούς σου, κάθε τρεις και λίγο, για ψίλου πήδημα, για ρουσφέτι,για ότι τέλος πάντων, έπαιρνε το δισάκι του, και μια και δυο, με το γαϊδούρι, το λεωφορείο, 'κατέβαινε στον Νομάρχη'..
    (Ο Νομάρχης μάλιστα, θα θυμάσαι, μέχρι πρόσφατα ΔΕΝ ήταν αιρετός (=κομματόσκυλο). Ήταν διορισμένος, μπορεί απ' την εκάστοτε κυβέρνηση, αλλά διορισμένος.

    Στον 'νομάρχη' λοιπόν, μπορεί να έλυνε ή να μην έλυνε το πρόβλημά του, αλλά η κωμόπολη που είχε έδρα ο Νομάρχης, γινόταν το τοπικό κέντρο ανάπτυξης. Διατηρούσε το ενδιαφέρον, παρέμενε το τοπικό 'κέντρο'. Μάζευε κι άλλες δημόσιες υπηρεσίες. Υποθηκοφυλάκεια. ΙΚΑ. ΤΕΒΕ. Εφορίες. Πολεοδομίες. Κρατούσε κόσμο. Κρατούσε οικονομική ζωή.
    Κι άμα τύχαινε και κανένας προκομένος Νομάρχης, γινόταν και έργο.

    ...συνεχίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τον ίδιο ρόλο σε μικρότερη κλίμακα είχε και ο Δήμος, ή η Κοινότητα. Αποτελούσαν το φυσικό 'κέντρο' την περιοχής.

    Όταν λοιπόν τα μειώνουμε αυτά, τάχα μου για 'οικονομία', αφαιρούμε το ΄κέντρο', τον πόλο ανάπτυξης. Όταν η 'περιφέρεια' πάει εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά, κανείς πια, δεν θα μπορεί να 'πετάγεται' να λύνει το πρόβλημά του.

    Η δε 'οικονομία' που νομίζεις πως θα κάνεις θα γυρίσει μπουμεραγκ γιατί η επαρχία θα μαραζώνει σιγά-σιγά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή