Δευτέρα, 8 Νοεμβρίου 2010

Συνεχίζεται...


Αναμφίβολα ο μεγάλος νικητής αυτών των εκλογών είναι η αποχή.

'Καταδικάζει' ΟΛΑ τα κόμματα.

Την κυβέρνηση, της οποίας ο απίθανος ηγέτης, έχοντας χάσει πλέον κάθε αξιοπρέπεια, απέδειξε πως πρόθεσή του, πριν λίγες μέρες, δεν ήταν άλλη απ’ το να κοροϊδέψει τα ‘προβατάκια’ του μαντριού του, να ‘σώσει’ ό τι ήταν δυνατόν να σωθεί. Που απέδειξε σήμερα –λίγες μέρες μετά- πως ‘ακούει’ ότι τον συμφέρει. Ότι συμφέρει τον ίδιο. Ότι συμφέρει την απίθανη συμμορία που τον ακολουθεί και τολμά σήμερα να εκτοξεύει αθλιότητες ολόγυρα στα ‘μισθωμένα’ ηλεκτρονικά και έντυπα όργανά του. Ότι συμφέρει τέλος τους έξωθεν εντολείς του. Τον ηγέτη που ‘δεν τον νοιάζει η καρέκλα και η εξουσία’ αλλά αρνείται σήμερα να αντιληφθεί πως τα προβατάκια δεν τσίμπησαν, και πως το μήνυμα προς τον ίδιο προσωπικά είναι να σηκωθεί να φύγει…

Το ‘άλλο’ κυβερνητικό κόμμα, που δεν αντιλαμβάνεται πως για την πολιτική ‘Παπανδρέου’ ο κόσμος σήμερα του απέδωσε την μισή –σχεδόν- ευθύνη. 1.000.000 ψήφους λιγότερους πήρε το ΠΑΣΟΚ, 700.000 λιγότερους η Νέα Δημοκρατία. Που, πάντως, ο νέος αρχηγός της, -ο μόνος κερδισμένος στον ευρύτερο χώρο της δεξιάς έναντι και του ΛΑΟΣ αλλά και του ‘Μητσοτακαίικου’- , είχε την ευφυΐα να πει, πως ‘εκείνος άκουσε το μήνυμα’, αν και βέβαια δεν διευκρίνισε ποιό ακριβώς μήνυμα..

Την Αριστερά, που παρά την σημαντική αύξηση των ποσοστών του ΚΚΕ και την ενίσχυση του κ. Τσίπρα και του ΣΥΡΙΖΑ, σε σχέση με Αλαβάνο και Δημοκρατική Αριστερά (το 3% του κ. Ψαρριανού οφείλεται μάλλον στην χαρισματική του προσωπικότητα παρά στον αριστερό λόγο του), είναι φανερό πως δεν μπόρεσε να πείσει το εκλογικό σώμα πως υπάρχει εναλλακτική, εξω-μνημονιακή λύση. Την αριστερά που δεν μπόρεσε να πείσει ούτε καν τους νέους να προσέλθουν στις κάλπες. Που βλέπει σήμερα μια καθαρή νίκη του συστήματος να καταφέρνει να ωθήσει το 40% του κόσμου στην αδιαφορία, στην μη συμμετοχή, τελικά στον αυτό-αφοπλισμό του. Και η κ. Παπαρήγα και ο κ. Τσίπρας, οφείλουν να σκεφτούν πολύ για το αποτέλεσμα αυτών των εκλογών…

Για το ποσοστό του κ. Δημαρά δεν θα πω κάτι. Ούτε του ‘ανήκει’, ούτε διαθέτει ο ίδιος το πολιτικό βάθος και βάρος ώστε να το διαχειριστεί με κανέναν τρόπο. Αποδείχθηκε ένα θερμόμετρο του πυρετού της κυβερνητικής παράταξης, τίποτε άλλο..

Οι Οικολόγοι, τέλος, οφείλουν να αναρωτηθούν, ως πότε θα μπορούν να φθείρονται χωρίς ακόμη να έχουν μπει καλά-καλά στην αρένα. Πρέπει να αντιληφθούν πως αν συνεχίσουν έτσι, απλά θα ‘καούν στην προθέρμανση’…

Για την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ισχύει ασφαλώς το σχόλιό μου, πιο πάνω, για την κοινοβουλευτική αριστερά, αν και πρέπει να τους αναγνωρίσω το ελαφρυντικό πως εκκινούν εκ των πραγμάτων από δυσμενέστερη θέση, λόγω του ‘αποκλεισμού’ τους απ’ τα ΜΜΕ..

Ο κόσμος σήμερα –και με την ψήφο και με την αποχή του- έστειλε κατά έναν παράξενο τρόπο, το σωστό μήνυμα προς όλους. Το ‘σύστημα’ νίκησε άλλη μια μάχη, Πύρρεια ωστόσο. Γιατί δεν θα μπορεί για πάντα να κρατά τους 40 στους 100 πολίτες σε αδράνεια. Και το ξέρει.

Ο πόλεμος συνεχίζεται...

34 σχόλια:

  1. θανάση,καλημέρα
    Μα δεν καταλαβαίνω τίποτα. Αυτοί που ψήφισαν "αποχή" τι σόι μήνυμα έστειλαν; Άμα δε μ' αρέσει το παιχνίδι, πάω εκδρομη κι αφήνω εσάς να παίζετε στο σπίτι μου; Στη γειτονιά μου; Στο αν θα έχουν σχολείο τα παιδιά μου, γιατρό οι γονείς μου; Σιγά το μήνυμα της ξεφτίλας.
    Άξιοι του δικομματισμού που πάλι "θριάμβευσε" εις βάρος μιας μικρής ελπίδας ανοίγματος των στεγανών, μιας μικρής ελπίδας κάποιοι να μας υπολογίζουν ως πολίτες και όχι ως πρόβατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Γυριστρούλα..

    Τί εκάματε εκεί στο νησί; Φαντάζομαι ο δικός σας θα σάρωσε...

    Κι εγώ 'διαφωνώ' με την αποχή, αλλά προσπαθώ να την κατανοήσω. Όπως γράφω και στην ανάρτηση, σίγουρα είναι νίκη του συστήματος, και πρέπει να προβληματίσει πρώτα απ' όλους την αριστερά...

    Το θέμα είναι πως αρνείται να την 'κατανοήσει' ο πρωθυπουργός. Κι όταν αυτός που απέχει το καταλάβει αυτό, θα πάει και θα την κάνει πιο ..συγκεκριμένη την μούντζα.

    Τέλος πάντων, κι εγώ στενοχωριέμαι, αλλά προσπαθώ να το σεβαστώ σαν προσωπική στάση. Έχω γνωστούς και φίλους που δεν πήγαν. Δημοκρατία πάνω απ' όλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Θανάση! αν και "εν θερμώ" η ανάλυση σου περιέχει πολύ εύστοχες επισημάνσεις για την Αριστερά!
    Όσο για την αποχή ας μην της δίνουμε νομίζω βαρύγδουπες πολιτικές ερμηνείες ίσως να είναι και αυτό που είπε εψές σε ένα πάνελ κάποιος: ότι καταδεικνύει το λήθαργο της ελληνικής κοινωνίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

    ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ... Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα navarino..

    Θεωρώ πως το μήνυμα της 'αποχής' είναι διαφορετικό για τα κόμματα του δικομματισμού και διαφορετικό για την Αριστερά. Και προς τις δύο κατευθύνσεις είναι σοβαρό μήνυμα.

    Το ότι μεγάλο μέρος της διαμαρτυρίας του κόσμου ΔΕΝ έφτασε μέχρι την αριστερά, έμεινε στον Δημαρά και στην αποχή, σημαίνει πως η αριστερά δεν έχει ΑΚΟΜΗ πείσει για το ότι υπάρχει άλλη λύση. Πρέπει να το αναλύσουν αυτό. Ποτέ δεν είναι στραβός ο γιαλός...

    Νομίζω πως αυτή τη στιγμή το κεφάλαιο θα 'διαφυλάξει' τον ενισχυμένο Σαμαρά, τον Σαμαρά με το πολλαπλάσιο iq σε σχέση με του Γιωργάκη, και θα τον χρησιμοποιήσει ώς τον επόμενο σωτήρα, όταν θα ξεχυλίσει το ποτήρι. Τότε η μεταίωρη διαμαρτυρία του Δημαρά και της αποχής, θα πάει στην νέα ΝΔ (για να μείνει πάλι δικομματική)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Ταξιδευτή μου..

    Μα. Δεν σε κολάζει αυτός ο Γιωργάκης τώρα;; Δεν σού 'ρχεται να πας έτσι για το γαμώτο, και να ρίξεις ότι δεν έχεις ρίξει ποτέ;; Λέει η Αλέκα, μην ψηφίζετε κανέναν απ' τους δυό. Εντάξει. Και οι δυό το ίδιο είναι το εμπεδώσαμε. Μήπως όμως να ξεμπερδεύαμε τώρα που είναι ευκαιριά με τον ένα τουλάχιστον;;;...

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΥΓ.
    1. Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ(ΑΝ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ ΛΕΥΚΑ ΚΑΙ ΑΚΥΡΑ, ΕΧΟΥΜΕ 50%), Α Π Ο Λ Υ Τ Α ΣΩΣΤΗ. ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΧΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ! ΑΝ ΚΑΙ, ΚΑΘΩΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ΑΡΧΙΖΕΙ, ΠΙΑ(ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ) ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΖΕΙ ΣΤΑ ΥΠ' ΟΨΗ.
    2. ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΩΝ ΨΗΦΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΔΙΔΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ, ΕΙΝΑΙ
    Ε Ι Κ Ο Ν Ι Κ Α, ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΕΡΜΗΝΕΥΘΟΥΝ ΟΙ ΨΗΦΟΙ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ...; ΚΙ ΑΥΤΗ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΠΟΥ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΣΟΚ( ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΕΠΤΥΞΕ, ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟ mega Ο ΓΝΩΣΤΟΣ... ΑΛΑΝΘΑΣΤΟΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ, ΔΗΜΟΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΝΑΛΥΤΗΣ... ΚΑΙ, Η ΓΝΩΣΤΗ ΔΟΛια ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΟΜΠΑΝΙΑ... ), ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΗΝ "ΔΗΘΕΝ" ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΠΕΡΙ Α Μ Ε Σ Ω Ν ΕΚΛΟΓΩΝ.
    ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕΝ Π Ρ Ο -
    Α Ν Α Γ Γ Ε Λ Ο Ν Τ Α Ι...
    3. ΟΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΙ, ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΠΑΝΤΟΣ ΒΑΘΜΟΥ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Η ΟΧΙ ΚΑΙ ΟΙ Μ Ο Ν Ο Κ Ο Μ Μ Α-
    Τ Ι Κ Ε Σ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ. ΦΥΣΙΚΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΗ Ε.Ε. ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ΑΛΕΚΑ, ΘΑΝΑΣΗ, ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΗΣΕΙ ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ, ΟΥΤΕ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ. ΕΙΠΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΓΙΑ ΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟ, ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ.
    ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟ Π Ρ Α Κ Τ Ι- Κ Α ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ... ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Ταξιδευτή

    Να δείς, πως αυτή τη βδομάδα η γραμμή του ΚΚΕ να μην υποστηριχθεί κανείς απ' τους δύο ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΠΟΛΥ στα ΔΟΛια και μη κανάλια, διότι τους ΒΟΛΕΥΕΙ: Μια χαρά θα δοθεί χρόνος στην εφεδρία 'Σαμαράς', που άμεσα θα έτρωγε τα μούτρα του σε τυχόν εθνικές εκλογές. Εξυπηρετούνται έτσι οι πρώτοι σε κάθε Δήμο, περιφέρεια, καθώς 'διογκώνεται' το ποσοστό τους. Στην πραγματικότητα, Ταξιδευτή μου, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ που μοιράζονται τις καρεκλίτσες, όσο αυτές μένουν στο δικομματικό τους σκηνικό. Ο Δημαράς το πολύ πολύ να γίνει αποχή (εάν δεν επιστρέψει στο μαντρί) απ' την άλλη οι ψηφοφόροι της αποχής ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να ενεργοποιηθούν γιατί αυτούς ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΕΨΟΥΝ. Επομένως εάν οι ψήφοι του ΚΚΕ γίνουν αποχή-λευκό-άκυρο, τους βολεύει μια χαρά.

    Η κ Παπαρήγα, ασφαλώς και δεν μπορούσε να πει κάτι άλλο, ούτε κι εγώ την 'κατηγορώ'. Πρώτον εφ όσον το είχε πει απ' την αρχή, δεν έπρέπε να κάνει τώρα στροφή. Δεύτερον, ιδεολογικά δεν μπορεί να παντρέψει τον αριστερό ψηφοφόρο, με κανέναν απ' τους δύο, έστω και έαν επρόκειτο να χάσει ο άλλος. Όχι. Καθόλου δεν την κατηγορώ.

    Όταν λέω μας κολάζει ο Γιωργάκης με τις κωλοτούμπες του, το λέω σαν απλός ψηφοφόρος. Και αν το σκεφτείς θα είχε πράγματι μεγάλη πλάκα να πάμε όλοι και να ρίξουμε ΝΔ !!!:))))))))).....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να ενδώσω κι εγώ στο άθλημα της ημέρας και να σχολιάσω το μήνυμα της αποχής; Η πιο δημοφιλής άποψη είναι ότι οι πολίτες γυρνούν την πλάτη τους στα πολιτικά κόμματα και τις δημοτικές παρατάξεις, γιατί δεν τους εκφράζει κανένα και καμιά. Εγώ πάλι πιστεύω ότι οι εν λόγω "πολίτες" στη συντριπτική τους πλειοψηφία δεν ξέρουν ούτε τις παρατάξεις, ούτε τους υποψηφίους. Και φυσικά δεν επιλέγουν να συγκροτήσουν μια δική τους παράταξη. Οι εν λόγω πολίτες απλώς δεν πιστεύουν στο κοινοβουλευτικό σύστημα. Κι επειδή, φαντάζομαι, όλοι αυτοί δεν μπορεί να είναι αναρχικοί, τρέμω τη μέρα που θα καλοσωρήσουμε μια μεταμοντέρνα και "εκδημοκρατισμένη" χούντα Καρατζαφέρη-Αδώνιδος κ.τ.λ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Aurora...

    Με αφορμή την ερμηνεία σου, κοίταξα τα νούμερα:

    Χθεσινές εκλογές (2010)
    Συμμετοχή 61%, άκυρα 9%

    Εθνικές (2009)
    Συμμετοχή 71%, άκυρα 2,6%

    Ευρωεκλογές 2009
    Συμμετοχή 52,6% άκυρα 2.5%

    Δημοτικές 2006
    Συμμετοχή 58% άκυρα 4%

    Δημοτικές 2002
    Συμμετοχή 75%

    Δημοτικές 1998
    Συμμετοχή 73%

    Δημοτικές 1994
    Συμμετοχή 74%

    Εθνικές 2004 συμμετοχή 76%
    Εθνικές 2007 συμμετοχή 74%

    Εάν κοιτάξεις τις συμμετοχές πριν το 2004, φαίνεται πως η συμμετοχή των ψηφοφόρων είναι περίπου ίδια και στις Περιφερειακές και στις Εθνικές Εκλογές και και κινείται πάνω απ' το 70%, φτάνει μέχρι και στο 75% κάποια χρονιά.

    Και ενώ, οι εθνικές εκλογές παραμένουν κάπου εκεί (2009, 71%) οι περιφερειακές παθαίνουν μια ξαφνική καθίζηση στο 58% το 2006 !!! Έρχεται μετά και το ρεκόρ των ευρωεκλογών του 2009 (συμμετοχή μόλις στο 52%).

    Χθες λοιπόν είμαστε σε συμμετοχή σαφώς επάνω απ τις περσινές Ευρωεκλογές, πάνω και απ' το αρνητικό 'ρεκορ' σε Δημοτικές (58% 2006).
    Σαφέστατα όμως κάτω απ' το 70% των περσινών Εθνικών.

    Σημαντικό στοιχείο, επίσης, είναι τα άκυρα.

    Ενώ οι συνήθεις τιμές τους είναι γύρω απ' το 3%, χθες εκτοξεύονται στο 9% !!

    Αυτό το 9 των άκυρων εντάξει δεν είναι ούτε αδιαφορία, ούτε άρνηση του κοινοβουλευτισμού. ΠΗΓΕ ο ψφοφόρος και έριξε επίτηδες λευκό.

    Μς μένει να αναρωτηθούμε για την απόσταση μεταξύ 70-73 που ήταν παλιά, και 61 που ήταν χθες. Γιατί ένα 10% δεν πήγε να ψηφίσει;;

    Δεν θέλω να πιστέψω πως όλο αυτό το 10% δεν πιστεύει στην δημοκρατία. Μεγάλο ποσοστό θα είναι και διαμαρτυρία, έστω με τον 'χαζό' αυτόν τρόπο...

    Μ' αυτά και μ' εκείνα, από χθες ο Δήμος Αθηναίων έχει τον πρώτο δημοτικό σύμβουλο προερχόμενο απ' την Χρυσή Αυγή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 1. Ο ΔΗΜΑΡΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΦΥΓΕ ΑΠ' ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ. ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΕΙΠΕ ΟΧΙ, ΟΥΤΕ ΑΠ' ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΝ ΔΙΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟ, ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ. ΕΝΩ Η ΣΑΚΟΡΑΦΑ ΔΙΑΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΠΙΟ ΕΠΕΙΤΑ.
    ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ, ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΛΟ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ. Η ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΣΤΟΧΕΥΣΕ ΣΕ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ Σ' ΑΥΤΟ... ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ... ΤΗΝ ΥΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ... ΔΛΔ. ΤΙ;;; ΘΑ ΡΙΞΟΥΝ ΛΕΥΚΟ Η ΑΚΥΡΟ, Η ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟΧΗ... ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ; Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞ' ΟΡΙΣΜΟΥ ΑΜΦΙΣΗΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΚΡΙΒΗΣ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΥΣΗ ΤΟΥ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ... ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΕΚΤΗ...
    ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ.
    Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ(ΚΑΘΟΛΙΚΗ) ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ, ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΕΧΕΙ ΑΚΥΡΩΘΕΙ, ΦΕΡΕΙ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΜΕΣΗΣ ΑΘΗΝΑ'Ι'ΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
    ΑΛΛΑ Η ΑΜΕΣΗ ΑΘΗΝΑ'Ι'ΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΑΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ-ΚΡΑΤΗ. ΚΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΙΣΧΥΕ, ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 30000, ΠΕΡΙΠΟΥ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ...
    συνεχιζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΣΗΜΕΡΑ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ, ΔΙΑΝΥΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΠΟΙΑ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ; ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΛΛΟΤΡΙΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΕ ΕΚΠΤΩΣΗ;
    ΓΙΑ NA ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΗ, ΥΠΟΒΙΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΣΕ ΑΡΝΙ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ;;
    ΕΙΝΑΙ, ΠΛΕΟΝ, ΕΞΩΦΘΑΛΜΟ ΟΤΙ Η ΑΠΟΧΗ, ΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΗΣ, ΔΗΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ, ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ - ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ.
    συνεχιζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΤΟ ΟΤΙ ΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΗΣ ΑΠΟΧΗΣ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΑΘΕΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟ. ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΧΗΣ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΚΡΩΣ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ!
    ΟΡΘΑ ΛΕΓΕΙΣ... Δ Η Μ Ο Κ Ρ Α Τ Ι Α ΕΧΟΥΜΕ!
    ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΔΩ ΚΙ ΑΛΛΟΥ ΣΥΝΕΒΗ ΤΟ ΙΔΙΟ, ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΙΕΚΡΙΝΕ Η ΝΟΜΙΖΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΝΕΑ ΕΛΠΙΔΑ ΑΝΑΤΕΛΛΕΙ. ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΑΠΕΧΟΥΝ ΑΠ' ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΣΕ ΜΑΣ, ΕΤΡΕΞΑΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟΝ ΟΜΠΑΜΑ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥ ΡΟΥΖΒΕΛΤ. ΤΟ ΟΤΙ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΞΕΛΙΧΤΗΚΕ ΣΕ... ΣΟΥΠΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΥΓ. ... ΠΑΝΤΩΣ... ΤΟ ΝΕΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ΜΠΗΚΕ... ΜΕ ΟΥΡΙΟ ΚΑΙΡΟ.
    ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΦΑΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ταξιδευτή..

    Υπάρχει αποχή και αποχή. Το 9.1% των άκυρων λευκών, είναι σίγουρα αποχή-διαμαρτυρία, πήγε ο ψηφοφόρος και έριξε λευκό, δεν αδιαφόρησε. Σίγουρα επίσης στο υπόλοιπο 20% περίπου (μιας που ένα 10-15 είναι λάθη των καταλόγων), υπάρχει κι άλλη αποχή-διαμαρτυρία.

    Ε. Θα υπάρχει και ο αδιάφορος, ο απολιτίκ, ο μοδάτος, δεν το συζητώ, αλλά αυτόν τον 'δημιούργησε' το σύστημα σιγά-σιγά με την απαξίωσή του και το πέρασμα στην τηλεοπτική δημοκρατία. Αυτός μάλλον έχει χαθεί πια, δύσκολα θα ασχοληθεί (κι αν ασχοληθεί χειρότερα θα τα κάνει:))...


    Τώρα για την επόμενη Κυριακή δεν ξέρω ειλικρινά τί θα συμβεί. Με τί κριτήριο θα ψηφίσει ο ψηφοφόρος.

    Πάρε την Αθήνα για παράδειγμα. Τί να ρίξεις. Κακλαμάνη θέλοντας να επιμείνεις αντι μνημονιακά ή Καμίνη μπας και κάνει κάτι και για την πόλη την έρμη;;...
    Τέτοια διλλήματα υπάρχουν παντού, όπου βγήκαν οι δυο πρώτοι απ' τα δυο μεγάλα κόμματα...

    Θα δούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έχει δίκιο ο παντοτινός ταξιδευτής, η αποχή δεν ταυτίζεται με την αδιαφορία. Υπήρχαν και άνθρωποι που απείχαν συνειδητοποιημένα. Δε νομίζω όμως πως ήταν πλειοψηφία. Γιατί δε χρειάζονταν δα οι εκλογές, για να "βγάλουμε συμπεράσματα". Εδώ είμαστε. Τις συζητήσεις για το πόσο καλύτερη ήταν οι χούντα και πώς μας έχουν καταστρέψει οι μετανάστες τις ακούμε καθημερινά. Και έχουν πολλούς θιασώτες. Κι αυτοί, όσοι δε μας χάρισαν το δημοτικό σύμβουλο απ'τη Χρυσή Αυγή, φαντάζομαι θα απείχαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΑΚΥΡΑ ΣΤΙΣ ΧΘΕΣΙΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΠΛΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ, ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΣΤΑΥΡΩΝ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΠΟΥΝ.
    ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ "ΑΠΩΛΕΙΕΣ" ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ. ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΔΥΣΚΟΛΕΨΕ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ!
    ΤΩΡΑ ΑΝ ΡΩΤΑΣ ΕΜΕΝΑ, ΤΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ: ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ. ΠΟΤΕ ΟΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΩΝ( ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΟΤΙ ΤΟ Ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ;) ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΩΜΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΑΦΟΥ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ - ΕΚΤΟΣ ΜΕΡΙΚΩΝ "ΑΝΤΑΡΤΩΝ" - ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ... ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Η ΘΕΩΡΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙ.
    συνεχιζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟΥΤΕΣ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΙΧΑΝ ΤΟΝ ΠΛΕΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΑΠΟ ΠΟΤΕ - ΑΠΟ ΟΣΟ, ΕΓΩ, ΘΥΜΑΜΑΙ. ΚΑΙ ΤΙ ΠΙΟ ΦΥΣΙΚΟ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ;;; Ο ΓΑΠ ΨΕΥΔΟΜΕΝΟΣ, ΚΑΤΑ ΣΥΝΗΘΕΙΑ, ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΣΑΝ ΑΧΡΩΜΑΤΙΣΤΕΣ ΛΟΓΩ ΚΑΙ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΠΡΑΞΗ. ΕΙΔΕ ΤΕΛΙΚΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕ ΟΣΟ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΑΛΛΟ. ΤΙΣ "ΑΝΑΚΗΡΥΞΕ" ΠΡΟΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΕΝ ΕΙΔΕΙ ΑΠΕΙΛΗΣ.
    ΤΕΛΙΚΑ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ, ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΒΓΗΚΕ. Η ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ,ΟΠΩΣ ΑΡΧΙΚΑ ΕΛΕΓΕΤΟ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΟ ΠΡΟΚΡΙΜΑ. ΤΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΑΠ' ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΕΥΤΕΡΑ...
    συνεχιζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ... ΤΟ ΠΙΚΡΟ ΠΟΤΗΡΙ ΘΑ ΤΟ ΠΙΕΙ Ο
    Ι Δ Ι Ο Σ, Μ Ο Ν Ο Σ ΤΟΥ, ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΠΑΤΟ - ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ - ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΝΤΕΞΕΙ. ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ OTI ΟΙ "ΑΝΤΟΧΕΣ" ΤΟΥ, Α Κ Ο Μ Η ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΟΧΕΣ ΤΩΝ ΕΝΤΟΛΟΔΟΤΩΝ ΤΟΥ, ΒΑΙΝΟΥΝ Τ Α Χ Ι Σ Τ Α ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥΣ. ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ ΕΚΕΙΝΗ Η ΩΡΑ, ΘΑ ΤΟ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΣΟΥΜΕ.
    ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΑΡΧΙΑ ΑΘΗΝΩΝ ΛΟΙΠΟΝ. Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΣ(ΤΟ ΕΙΠΑΜΕ ΗΔΗ), Ο ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΣΤΗ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ, ΠΑIΔΙ ΤΟΥ ΣΩΛΗΝΑ[ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ :)]. ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΗΘΕΛΕ Η ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠ' ΟΣΑ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 Η 3 ΘΗΤΕΙΕΣ.
    ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΕΔΩ ΚΑΘΑΡΑ Π Ο Λ Ι Τ Ι Κ Ο ΚΑΙ, ΣΥΝΗΓΟΡΕΙ :) ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ, ΚΑΤΑ ΣΥΝΗΘΕΙΑ, ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ, ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ...
    ΣΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΥΓ. ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ Η ΑΠΟΧΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Ταξιδευτή καλησπέρα..

    Μα ίσα-ίσα εγώ πρώτος είπα πως η αποχή ήταν δικαιολογημένη. Κι οτι ήταν η 'νικήτρια' των εκλογών αφού έστειλε μηνύματα προς ΟΛΕΣ τις πολιτικές δυνάμεις, ακόμη και στο ΚΚΕ που κέρδισε κατά κάποιον τρόπο. Εάν η αποχή που δεν οφείλεται στα λάθη των καταλόγων, σε ανωτέρα βία, σε απόσταση κλπ, ήταν γύρω στο 20% συν 9% τα άκυρα (που δεν μπορεί όλα να οφείλονται σε λάθος), νομίζω πως μόνο το ένα τρίτο (10%) είναι η 'μοδάτη' καταδικαστέα αποχή. Τα δύο τρίτα ήταν πολιτική στάση και διαμαρτυρία..

    Για να καταλήξω κάπως, ευτυχώς δεν είμαστε αδιάφορος πολιτικά λαός. Ευτυχώς δεν έχουμε ακόμη 'αμερικανοποιηθεί' σε μεγάλο βαθμό. Αν μάλιστα αναλογιστούμε πόση νάρκωση έχουμε φάει απ' τα κανάλια (χθες το βράδυ το σταρ έδειχνε ταινία), πόση 'αμερικανιά' έχουμε καταναλώσει, κλπ, πάλι καλά να λέμε...

    Για την δεύτερη Κυριακή δεν μπορώ να προβλέψω πόση θα είναι η αποχή. Θα δούμε. Εϊμαι κι εγώ περίεργος πραγματικά..

    ..συνεχίζω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ..Ο διαμαρτυρόμενος πάντως έχει πρόβλημα Ταξιδευτή μου.

    Πάρε εμένα. Στο Αιγάλεω, ήταν τέσσερις υποψήφιοι. ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, (τα κλασσικά), ΚΚΕ και ένας υποστηριζόμενος από ΣΥΡΙΖΑ-ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ. Της ΝΔ (Καλογερόπουλος) ήταν o Δήμαρχος).

    Τώρα έχουν μείνει ο ΠΑΣΟΚΟΣ που πήρε 37% κι ο ΝΔ που πήρε 35%. Σε μια συνοικία κατ εξοχήν εργατική μιλάμε. Με παράδοση αριστερών Δημάρχων, ο Μαυροθαλασσίτης (ΚΚΕ) έβγαινε ισόβιος δήμαρχος μέχρι που τον έπαψε η χούντα...

    Πές μου εσύ τώρα τι να πάω να ψηφίσω εγώ. Δεν θα είμαι δικαιολογημένος να απέχω;; Δεν θα είμαι δικαιολογημένος να πάω να ρίξω ένα λευκό μετά μούντζας;;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Aurora, έχουμε 'συζητήσει' και παλιότερα για το αυγό του φιδιού και τις αιτίες του.
    Υπάρχει. Όλοι τα ακούμε αυτά που κι εσύ ακούς, όλοι τα φοβόμαστε. Θα διάβασες για τον Λυκειάρχη που πιάστηκε πρόσφατα να προπαγανδίζει στο ίντερνετ τον Χίτλερ...

    Είναι μια μεγάλη κουβέντα πάντως εάν είμαστε ρατσιστές ή ξενοφοβικοί, ή μήπως και απλά ...ανόητοι. Έχει τάχα ο 'ρατσισμός' μας κάποια ιδεολογική βάση (πέρα απ' τα οργανωμένα γκρουπάκια που ανέκαθεν υπήρχαν και τα ξέρουμε από καιρό), ή μήπως πρόκειται για την γκρίνια του επαγγελματία που νομίζει πως ο μαυρούλης στο πεζοδρόμιο φταίει για τις πωλήσεις του;;
    Αυτός που λέει 'τι καλά που ήταν στη χούντα', ξέρει πράγματι γιατί πράγμα μιλάει, ή μήπως ταυτίζει την ζούγκλα του καπιταλισμού με την δημοκρατία;;..

    Πολλές φορές -όπως σε όλους μας- έρχονται μετανάστες να μου καθαρίσουν το παρμπρίζ στο φανάρι. Όταν τους χαμογελώ και τους ρωτάω από πού έρχονται, να ξέρεις με κοιτούν με έκπληξη σχεδόν...

    Εσείς οι εκπαιδευτικοί (και οι μέλλοντες), έχετε πολλά να κάνετε πάνω σ' αυτά. Μόνο με παιδεία θεραπεύονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΘΑΝΑΣΗ!
    ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΥΡΩΝΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΙΜΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΙΑ(ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ), Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥ ΚΚΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ, ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΙΔΙΟΣ, ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ. ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΑΦΗΣΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΑΤΗΘΗΚΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΚΙ ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ. ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΟΥΤΕ ΜΝΗΜΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚΟ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ. ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΙ ΑΔΕΛΦΟΣ ΤΗΣ ΑΡΒΕΛΕΡ. ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠ' ΑΥΤΟΝ ΜΕ ΠΑΣΟΚΟ. ΤΙΣ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΘΗΤΕΙΕΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΝΔ. ΚΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΟ. ΜΟΛΙΣ ΑΝΕΛΑΒΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ, ΕΦΤΙΑΞΕ ΜΝΗΜΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚΟ.
    Η ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ... ΕΠΕΣΕ ΠΡΙΝ ΤΟ ΒΥΡΩΝΑ.
    ΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΟ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ! ΘΑ ΚΟΙΜΑΣΑΙ ΗΣΥΧΟΣ ΤΑ ΒΡΑΔΥΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συγγνώμη, άλλα μου δημιουργείται η απορία.

    Τα κόμματα πώς πλήχθηκαν; Και πάλι βγήκαν, με ίδιο ποσοστό.

    Εγώ βλέπω ότι εσύ πλήχθηκες, και εγώ, που τώρα ψηφίζουμε ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ.



    Εντάξει, η αποχή νίκησε και οι νικητές κέρδισαν μία εκδρομή πιθανώς. Άλλα αν -αυτή- δεν ήταν πύρρειος νίκη τότε τι ήταν;

    Είμαι μεταξύ του να ψηφίσω ΝΔ σαν αυτοκτονία-καμικάζι παίρνοντας μαζί και όλους τους...πολιτικά απέχοντες, ή μεταξύ του να ψηφίσω ΠΑΣΟΚ για το ίδιο αποτέλεσμα αλλά μεγεθυμένο και επιμηκυμένο. (Επειδή μετά το ΠΑΣΟΚ και μετά τα μέτρα θα έρθει πάλι η σειρά της ΝΔ :P)

    anestis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. *ενώ αν βγει η ΝΔ θα τσούξει τώρα πολύ, και στις βουλευτικές όοοοταν γίνουν θα υπάρχει η πιθανότητα να ψηφίσουν περισσότεροι απέχοντες.

    anestis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ανωνυμος/ανεστης

    35% ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΝΔ ΗΤΑΝ 2-2,5%;;;
    ΒΕΒΑΙΑ Η ΑΝΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΨΗΦΩΝ ΤΟΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΣΤΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ... ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ(ΠΩΣ ΛΕΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ!) ΤΩΝ... ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΝΑΛΥΤΩΝ. ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ ΤΟΤΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ(ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ).
    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΣ ΤΑ ΠΕΙ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΑΝ ΠΙΟ ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ανωνυμος/ανεστη

    ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ 1ου ΚΑΙ 2ΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΣΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΤΙΦΑΣΗ. ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΣΩΣΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανέστη, καλωσήλθες..

    Όταν πήραν μαζί 1.500.000 ψήφους λιγότερους απ' το 2009 (έναν χρόνο μόλις πριν) ασφαλώς και πλήχθηκαν. Το γεγονός πως δεν το λένε δεν σημαίνει πως δεν πήραν το πολύ ξεκάθαρο αυτό μήνυμα.

    Προς Θεού, πουθενά δεν είπα πως πρέπει να ψηφίσω ΝΔ για να ρίξω το ΠΑΣΟΚ, ή το ανάποδο. Μπορεί τη δεύτερη κυριακή να μην έχω πια την επιλογή μου, αλλά έχω το λευκό, το άκυρο, ακόμη και την αποχή.

    Μας κόλασε ο ΓΑΠ είναι αλήθεια, αλλά ας μην γίνουμε τόσο ..μπλοφαδόροι όσο εκείνος..

    Όχι, λοιπόν Ανέστη μου. ΔΕΝ ψηφίζουμε ΤΩΡΑ πασοκ ή νδ επειδή έμειναν αυτοί. Οι εκλογές συνεχίζουν να ΜΗΝ είναι για τον Καλλικράτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ Ταξιδευτή Καλημέρα.
    Ο κόσμος (από συζητήσεις με φίλους αυτές τις μέρες) έχει ανησυχήσει πάρα πολύ με την κατάσταση. Έχει θυμώσει πάρα πολύ. Δεν βλέπει φως από πουθενά.
    Κάπου έγραψες πως η αποχή θα μειωθεί αυτη την Κυριακή, αλλά μου φαίνεται πως μάλλον θα γίνει το αντίθετο.
    Απ' την οικονομία έρχονται το ένα μετά το άλλο όλο και χειρότερα μαντάτα, μου φαίνεται πως σύντομα θα πάμε για πρόωρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ.
    ΝΟΜΙΖΩ, ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ ΣΚΕΠΤΙΚΟ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΗ(ΟΧΙ ΑΠΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΑΛΛΑ ΑΠΟ... ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ) ΚΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ, ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ... ΣΤΗΝ ΕΦΕΔΡΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΟΝ ΓΑΠ. ΑΥΤΑ ΤΑ 2 ΡΕΥΜΑΤΑ ΘΑ ΕΚΔΗΛΩΘΩΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ. ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΤΩΝ... ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ :)
    ΤΟ ΒΕΒΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΞΑΝΤΛΗΣΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠ' ΤΟΝ 1ο ΓΥΡΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Θα δούμε Ταξιδευτή μου.

    Ο καιρός προβλέπεται καλός. Όχι όσο την προηγούμενη αλλά καλός.

    Συμφωνώ απολύτως πως το ΠΑΣΟΚ εξάντλησε τα πάντα. Την τελευταία βδομάδα σκίστηκαν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εννοώ ότι μετά την καταστροφή έρχεται η επαναφορά :P


    Δεν πλήχθηκαν, γιατί αυτοί που δεν ψήφισαν τώρα, δεν θα ψηφίσουν κάποια στιγμή αργότερα, ούτε θα κηρύξουν επανάσταση ούτε κάτι τέτοιο. Ωραία, λιγότεροι ασχολούνται με την πολιτική πλέον. Αυτό είναι πλήγμα για την πολιτική, όχι για αυτούς που στηρίζονται στην αδιαφορία αυτή.

    Και λευκό να ρίξεις και άκυρο, και να μην πας καν να ψηφίσεις, κάποιος θα βγει (όπου και αν ψηφίσεις). Που σημαίνει ότι αντί να δηλώσεις μία προτίμηση δηλώνεις μία απέχθεια και προς τις δύο πλευρές. Και ακριβώς επειδή όσοι απηχαν έκαναν το ίδιο, τα αποτελέσματα κατέληξαν ως έχουν.

    Δηλαδή επειδή όλοι οι απέχοντες κατέληξαν στο ότι δεν τους αντιπροσωπεύει κανένα κόμμα, καταλήξαμε σε ΝΔ/ΠΑΣΟΚ πάλι. Αν είχαν ψηφίσει αυτόν που προτιμούσαν περισσότερο, θα είχαμε άλλα αποτελέσματα. Προσωπικά εκλαμβάνω την αποχή σαν όρεξη για φραπέ, όχι σαν πολιτική κίνηση.

    Τώρα το να μην ψηφίσεις κανέναν από τους δύο επειδή διαφωνείς...είναι απλά ουτοπικό. Κάποιος από τους δύο είναι καλύτερος, κάποιος χειρότερος. Θα το αφήσεις στην τύχη, για να δηλώσεις μία αντίθεση που δεν κάνει καμία διαφορά;

    Το μεγάλο ερώτημα των εκλογών είναι, "τσεκούρι ή πριόνι". Η αποχή δεν είναι καν λογική επιλογή.

    Γιατί και 95% να φτάσει η αποχή, τόσο καλύτερο για αυτούς. Σε αυτό το 5% θα είναι σίγουρα οι τακτικοί ψηφοφόροι τους.

    anestis

    ΑπάντησηΔιαγραφή