Παρασκευή, 21 Ιανουαρίου 2011

Διαβούλευση για ...κλάματα !!...


Με ένα κατάπτυστο κείμενο, που φέρει την υπογραφή της Υφυπουργού Παιδείας κ. Εύης Χριστοφιλοπούλου, ανοίγει η ‘διαβούλευση’ για τις συνενώσεις των σχολικών μονάδων, που επιχειρεί το Παιδείας, υπό την ηγεσία, βέβαια, της κ. Άννας Διαμαντοπούλου.

Κατάπτυστο, γιατί, πίσω απ’ τις πομπώδεις λέξεις, τις μεγαλόστομες προθέσεις, προσπαθεί να μαζέψει τα ασυμμάζευτα, τα κρύψει τα ηλίου φαεινότερα, την μόνη αληθινή, μοχθηρή πρόθεση της κυβέρνησης του προσκυνημένου ηγέτη των πιστών, που δεν είναι βέβαια άλλη, απ’ την περαιτέρω υποβάθμιση, της ήδη ασθμαίνουσας παιδείας μας.

Κι αν ο ίδιος ο κ. Παπανδρέου, δεν μπορεί να το φανταστεί, είναι ανίκανος ή απρόθυμος να το καταλάβει, κάποιος. Ένας, έπρεπε να του το έχει πει: Να του το έχει πει, πως ένας λαός μπορεί να δεχθεί την περικοπή του μισθού του, ή του Δώρου του, ή της σύνταξής του, αυτά μπορεί να τα δεχθεί. Ένας λαός μπορεί να ‘ζήσει με λιγότερα’, μπορεί να ζήσει και με πολύ λιγότερα, -κάποιοι κοπρίτες δεν μπορούν-, τα χέρια του να είναι καλά, κι οι χοροί να κρατάνε. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ όμως, να δεχθεί, τα μνημόνια, τις κρίσεις, τις διαχειρίσεις, τα σκάνδαλα, τις διαπλοκές, τις διαφθορές, τα προσκυνήματα, τις έσχατες προδοσίες, τις κάθε είδους και ανεξαρτήτως προελεύσεως –ακόμη και τις δικές του- μαλακίες, να τις πληρώσει το ΠΑΙΔΙ του.

Και δεν είναι μόνο το εισαγωγικό κείμενο, κατάπτυστο, κουτοπόνηρο και εξοργιστικό. Είναι και τα ‘θέματα’ της ‘διαβούλευσης’ που ακολουθούν ! Προσέξτε, τώρα, τις ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ που το υπουργείο Παιδείας, ‘βάζει’ στο τραπέζι για –υποτίθεται- συζήτηση:

Copy-paste:

“Ερώτημα 1: Ποιοι είναι κατά τη γνώμη σας οι λόγοι που συνθέτουν την αναγκαιότητα για Συνενώσεις – Ιδρύσεις Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, και ποιοι βασικοί στόχοι πρέπει να επιδιώκονται;

Ερώτημα 2: Ποιες θεωρείτε ότι πρέπει να είναι οι πρόσθετες παράμετροι που πρέπει να ληφθούν υπόψη με βάση το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο;

Ερώτημα 3: Ποιες άλλες προτάσεις έχετε, σχετικά με την διαδικασία των μεταβολών των σχολικών μονάδων;

Ερώτημα 4: Εφόσον το ερωτηματολόγιο αυτό απηχεί τις επίσημες επιστημονικές θέσεις του συλλογικού σας φορέα, παρακαλούμε να αναφέρετε εάν και τι είδους διαδικασίες εσωτερικής διαβούλευσης έλαβαν χώρα, προκειμένου να καταλήξετε στη διαμόρφωση της τελικής σας στάσης απέναντι στο θέμα.”

..!!!!....

Πρέπει να σχολιάσω τώρα;; Να σχολιάσω, ας πούμε, το πρώτο ερώτημα-αξίωμα;; Βρε απαίσιοι. Εάν ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ πως συνενώσεις ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ, τι μας ρωτάτε;; Εάν έχετε ήδη αποφασίσει, υποσχεθεί στην τρόικα, υπογράψει στο μνημόνιο, να ΣΑΡΔΕΛΟΠΟΙΗΣΕΤΕ τα παιδιά μας στις αίθουσες, να ΜΕΙΩΣΕΤΕ το εκπαιδευτικό προσωπικό, να ΚΟΨΕΤΕ ΔΑΠΑΝΕΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. Εάν έχετε ΞΕΧΑΣΕΙ, πως ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ φώναζε, φωνάζει και θα φωνάζει ‘λεφτά για την παιδεία’. Εάν ΕΣΕΙΣ, τυχάρπαστα ανθρωπάκια, το ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΤΕ, να ΜΕΙΩΣΕΤΕ αντί ν’ αυξήσετε, ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΤΑΝΟ ΜΑΣ ΡΩΤΑΤΕ;;; Να σας ΥΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ λόγους να το κάνετε ;; ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ;; Ή να σχολιάσω, το τρίτο ‘ερώτημα’;; Μήπως ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΤΑΝΟΥΝ οι συνενώσεις, και ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ και τίποτε άλλα ΜΕΤΡΑ;; Μην φανείτε ‘σπάταλοι’;; Λέτε να είμαστε τόσο απύθμενα μαζοχιστές να ζητήσουμε κι άλλο μαστίγιο;; Άσε το ‘τέταρτο’ ! Τι είναι αυτούνο;; Γκάλοπ;; Ή για να σταθμίσει το «Υπουργείον» την …σοβαρότητα των προτάσεών μας;;…….

ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ! ΖΟΥΝ ΕΔΩ;; EΖHΣΑΝ ΠΟΤΕ ΕΔΩ;; ΜΑΖΙ ΜΑΣ;; Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ;; Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ, ΠΟΥ ΠΑΛΕΨΕ ΤΟΟΟΟΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΧΤΙΣΕΙ ΣΧΟΛΕΙΑ;; ΠΟΥ ΠΑΛΕΨΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟΣ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΣΚΟΤΩΜΕΝΟ; ΠΟΥ ΠΑΛΕΨΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΙΘΟΥΣΕΣ 45 ΜΑΘΗΤΕΣ, ΤΡΕΙΣ-ΤΡΕΙΣ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ; ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΡΥΓΚΟΜΗΣΕ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΜΕΛΗΣΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΔΡΑ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΚΕΝΑ; ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΤΟ ΠΗΡΕ Η ΠΟΛΗ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ, ΠΛΗΡΩΣΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΝΑ ΓΥΡΙΖΕΙ ΤΑ ΧΩΡΙΑ, ΝΑ 'EXEI ΕΝΑ ΧAΡΤΙ' ΤΟ ΠΑΙΔΙ;

ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ !.....

ΥΓ. Αναρωτιέμαι, τι θα μας πουν και τα παπαγαλάκια αυτές τις μέρες: Πως πήραμε …πιο πολλή ‘παιδεία’ απ’ όση έπρεπε;;;…..

UPDATE: Πολύ καλύτερα από 'μένα, τα έγραψε ο Δήμος, ΕΔΩ.

7 σχόλια:

  1. Γιατί όλες οι άλλες διαβουλεύσεις ήταν καλύτερες; Μήπως θα έπρεπε να συνενωθούν σε στυλ Γράβας όλα τα σχολεία; Δεν έχεις δει στα συγχρονα ορνιθοτροφεία την πυκνότητα του πληθυσμού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Γιώργο. Κι εμένα η Γράβα πέρασε απ' το μυαλό μου. Όσο για τις διαβουλεύσεις, καταντά μάλλον κοροϊδία, με το μνημόνιο πάνω απ' το κεφάλι μας, και τις αποφάσεις άπό τα πριν παρμένες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θανάση, καλημέρα,
    Η διαβούλευση δυστυχώς είναι για τα μάτια. Το είδαμε και με την αξιολόγηση. Φέρανε ένα γραφειοκρατικό έκτρωμα, έξω από κάθε επαφή με τη σημερινή σχολική πραγματικότητα. Το ίδιο και με τους μέντορες. Στο θέμα των συγχωνεύσεων τι διαβούλευση να γίνει; Να διαβουλευθούμε για την κατάργησή μας; Ας την κάνουν μόνοι τους όπως έχουν αποφασίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Γυριστρούλα...

    Ακόμη και μετά το μνημόνιο. Ακόμη και υπό τις σημερινές συνθήκες, όπου όπως φαίνεται πάμε για επιμήκυνση του χρέους και μερική περικοπή του, εγώ πάντα θα επιμένω πως υπάρχει περιθωριο για στροφή της πολιτικής.
    Ας βγει, ο πρωθυπουργός, ένας υπουργός και να πει: Παιδιά, πρέπει να εξοικονομήσω τόσα. Λάθος, σωστό, τόσα. Τί λέτε κι εσείς; Τί να κόψω, τί να αφήσω. Τέτοια διαβούλευση, τίμια, ειλικρινή, ναι. Θα την δεχόμουνα. Θα την δέχονταν όλοι. Όλοι θα έμπαιναν να βοηθήσουν.

    Μ΄άλλα λόγια, εάν ο Παπανδρέου δεν κατανοήσει πως πρέπει να επανασυνδεθεί η πολιτική με τον κόσμο, δεν θα έχει καλό τέλος όλο αυτό. Αλλά βλέπεις, ο κόσμος αποκλείεται να στρέξει σε νεοφιλελεύθερες πολιτικές. Το ξέρουν αυτό, το ξέρει και το κεφάλαιο. Επομένως λίγες οι ελπίδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΑ,ΤΙ 'ΝΑΙ ΑΥΤΑ... ΠΟΥ ΛΕΣ; :)
    ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΤΕ, ΕΠΑΓΓΕΜΑΤΙΕΣ ΨΕΥΤΕΣ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΝ... ΑΛΗΘΕΙΕΣ;
    ΜΑ, ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΕΙ Ο ΘΕΟΣ... ΣΤΗ ΚΟΛΑΣΗ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πράγματι Ταξιδευτή μου. Μερικές φορές καταντώ ουτοπιστής :)))....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαιρετικό κείμενο. Βγάζεις όλη την αγανάκτηση που πρέπει σε ένα τέτοιο κείμενο. Επικαιροποιώ το δικό μου κείμενο με το link σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή