Παρασκευή, 4 Φεβρουαρίου 2011

Ώρα να τρομάξουν ??....

Έχει τρομάξει η κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου με την εξάπλωση του ‘κινήματος δεν-πληρώνω’. Γίνεται ολοφάνερο αυτό, απ’ τις κραυγές εκφοβισμού του υπουργού κ. Ρέππα, απ’ τις ‘νομικές πρωτοβουλίες’ για τους ‘παραβάτες’, και βέβαια, απ’ την κατάπτυστη, φασίζουσα προπαγάνδα που έχει εξαπολυθεί απ’ τα γνωστά ‘μισθωμένα’ κανάλια, τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά τις τελευταίες μέρες.

Δεν πρόκειται για ένα κίνημα. Παλιότερο ήταν εκείνο των διοδίων, που έχει δημιουργηθεί εδώ και χρόνια από σκόρπιες πρωτοβουλίες σε τοπικό επίπεδο. Όλο αυτό, λοιπόν, δείχνει πια να οργανώνεται πανελλαδικά, και κυρίως: Να αποκτά νέα διάσταση το περιεχόμενό του, καθώς ενσωματώνει πλέον και τον ‘γενικό’ θυμό των πολιτών.

Το άλλο, εκείνο που αφορά τις συγκοινωνίες, αφορά βέβαια την Αττική, και δημιουργήθηκε στο άψε-σβήσε με αφορμή τις αυξήσεις στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών. Και μόνο η ταχύτητα με την οποία, δημιουργήθηκε, δείχνει, αν μη τι άλλο, πόσο έτοιμο είναι ένα ποσοστό των πολιτών να αντιδράσει, πως ίσως να βρισκόμαστε μόλις ένα κλικ από κάτι ‘μεγαλύτερο’ και γενικότερο. 
Σημαντικό, επίσης είναι το γεγονός πως οι κινήσεις αυτές τείνουν όχι μόνο να οργανωθούν όλο και καλύτερα, να γίνουν όλο και μαζικότερες, αλλά πως γίνεται προσπάθεια να ΣΥΝΔΕΘΟΥΝ με άλλες κινητοποιήσεις. Εκτός απ’ την μεταξύ τους ‘σύνδεση’ και αλληλοϋποστήριξη, ήδη οι απεργοί εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες, εξέδωσαν ανακοινώσεις συμπαράστασης για την ‘κίνηση για τα εισιτήρια’, οι πολίτες της οποίας -με τη σειρά τους- δεν παρέλειψαν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στο Υπουργείο Υγείας, στο πλευρό των γιατρών που απεργούν εκεί. Ντόμινο !

Θεωρώ προφανέστατα σκόπιμη την χθεσινοβραδινή κίνηση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, κ Αλέξη Τσίπρα, να παραχωρήσει μεγάλης διάρκειας τηλεοπτική του συνέντευξη, ούτε στο MEGA, ούτε στον ΑΝΤ1, ούτε στο SKY, ούτε στον ALPHA, ούτε πουθενά αλλού, αλλά ΣΤΟ ....«ΚΟΝΤΡΑ» παρακαλώ, στον κ. Κουίκ !! Ο κ. Τσίπρας μας ‘έδειξε’ –εκτός όσων άλλων είπε- πως ίσως να είναι πλέον ώρα, να αφήσουμε ..άνεργα τα γνωστά παπαγαλάκια της κυβέρνησης, μποϋκοτάροντας τις συχνότητές τους (κι ό’ τι διαφημίζεται σ’ αυτές).

Μέσα σ' όλα αυτά τα ελπιδοφόρα, ειλικρινά, ΧΑΡΗΚΑ πάρα πολύ και με την μεγάλη γκάφα (ήπιος χαρακτηρισμός) του κ. Ρέππα, να μιλήσει για ‘τζαμπαζήδες’. Κάτι τέτοια χρειάζονται για να ..δυναμώνουν τα κινήματα !...

3 σχόλια:

  1. Θα συμφωνήσω απολύτως. Πάντως γενικά από ό,τι φαίνεται ευθύνεται το κακό timing, σε σχέση με τις υπόλοιπες αυξήσεις και τις μειώσεις μισθών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Δήμο..

    Άκουσα προσεκτικά όλη την ομιλία του Ρέππα, χθες το βραδυ στην επιτροπή της Βουλής. Όποιος και να την άκουγε, θα σκεπτόταν πως πρόκεται ίσως για το σπουδαιότερο και καλύτερο νομοσχέδιο που έχει ψηφιστεί ποτέ.
    Η καλύτερη οργάνωση. Η μείωση της σπατάλης. Η σωτηρία των θέσεων εργασίας. Η διαφύλαξη του δημόσιου χαρακτήρα. Η 'δικαιοσύνη' να πληρώνει ο Αθηναίος κι όχι όλοι. Το έγκλημα των 'τζαμπαζήδων'.

    Πρόκειται για ένα τρικ. Απ' όσα έχω ακούσει σε παρόμοιες συζητήσεις, είναι προφανές πως σ' όλη την υπόλοιπη Ελλάδα, οι αστικές συγκοινωνίες ΔΕΝ είναι πλέον δημόσιες. Έχουν παραδοθεί ήδη σε ιδιώτες και εκεί το κόμιστρο είναι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ.
    Το γιατί στο λεκανοπέδιο αυτό δεν μπορούν να το κάνουν δεν μπορώ να το ξέρω, φαντάζομαι πως είναι άλλες οι κλίμακες και δεν 'συμφέρει' δεν είναι ίσως κερδοφόρο. Αφήνει πάντως και αυτό το νομοσχέδιο, ανοιχτή την πόρτα 'κατά περίπτωση' -το είπε ο ίδιος χθες- ο δημόσιος φορέας να κάνει 'συμπράξεις' με ιδιώτες.

    Το επιχείρημά του έναντι της 'αριστεράς' ήταν πως εάν θέλουμε να είναι και φτηνό το εισιτήριο, και οι μισθοί να μην πειραχτούν, και οι θέσεις να διαφυλαχτούν, είναι προφανές πως τα μοιραία ελλείμματα θα τα 'πληρώσουμε όλοι'. Το γιατί, όμως, σώνει και καλά θα υπάρχουν 'ελλείμματα' δεν μπήκε στον κόπο να το εξηγήσει. Γιατί ένα λεωφορείο που καίει όσο καίει, δαπανά μια εργατοώρα, κι άντε και μια ώρα 'απόσβεση' ή άλλες δαπάνες, με 20, 30, 40, και 50 ενίοτε και περισσότερους επιβάτες, δεν μπορεί να είναι 'κερδοφόρο', αυτό μένει απορία. Απέφυγε να παραδεχθεί τον 'ταξικό' χαρακτήρα του μέτρου. Ποιοί είναι τάχα αυτοί οι 'όλοι' που δεν θα πληρώσουν τα ελλείμματα, ποιοί είναι οι 'χρήστες' που καλούνται να πληρώσουν. Ποιοί εν πάσει περιπτώσει είναι οι χρήστες των ΜΜΜ. Απέφυγε, τέλος, να εξηγήσει με ποιόν τρόπο δημιουργήθηκαν αυτά τα ελλείμματα, ποιοί είναι υπεύθυνοι, διότι φαντάζομαι πως δεν είχαμε ..κομμουνισμό τόσα χρόνια στην Ελλάδα, ούτε βέβαια οι εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες έχουν γίνει πάμπλουτοι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θανάση, θα σε παραπέμψω στο post φίλου Λαρισαίου, που βλέπει από μία άλλη οπτική το όλο θέμα. Το έχω ξαναπεί. προσωπικά συμφωνώ απολύτως με την ενοποίηση των φορέων μαζικής μετακίνησης στις μεγάλες πόλεις και γιατί επιτρέπουν τον καλύτερο σχεδιασμό και εξοικονομούν πολλά χρήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή