Τετάρτη, 20 Απριλίου 2011

Καλή Ανάσταση !


Μεγάλη Βδομάδα.
Απόψε καλλίφωνοι άνδρες ψαλτάδες, προσπαθούν μάταια να περιγράψουν τον τόσο γυναικείο ύμνο της ‘εν πολλαίς αμαρτίαις’. «Νυξ μοι υπάρχει ! Οίστρος ακολασίας» ! Πού πας ρε Καραμήτρο; Ποιο Θείο πάθος; Κι εσείς, τόσοι αντιγραφείς, σας τύφλωσε η πολλή καψούρα;; “Κριμάτων ΣΟΥ αβύσσους» λέει η γυναίκα ! Είχε κρίματα το ‘Θείον’;; Άλλος ήταν o ..ιερός  καημός της ! Και μπορεί να της τον κέρδισε η άλλη, η χαμηλοβλεπούσα, τον γαμπρό, αλλά ποιος την θυμάται εκείνη;..
Μεγάλη Βδομάδα.
Στιγμή κατάλληλη να σταθώ. Ζαλίστηκα. Οικονομολόγοι για λίγο πάψτε. Αναλυτές, δημοσιογράφοι, πολιτικοί, σόρι, αλλά σας ‘κλείνω’ για λίγο. Κόσμε, ξέρω, δεν μπορείς να πάψεις να γυρίζεις σαν τρελός. Μα έχω ανάγκη να σταθώ. Να βάλω το κεφάλι μου στην άμμο…
Όχι. Δεν είμαι εγώ που ανεβαίνω τον Γολγοθά. Για την ώρα, τον ανεβαίνει ο άνεργος. Ο συμβασιούχος που τον έδιωξαν. Ο συνταξιούχος των 500 ευρώ. Η μετανάστρια που πουλάει το κορμί της πίσω απ’ το Δημαρχείο του κου Καμίνη. Εκεί είναι η όποια αλήθεια αυτής της βδομάδας. Εκεί είναι ο Γολγοθάς.
Εγώ, τρυπώνω απλά στον κήπο του αρχιερέα, κι είμαι έτοιμος προτού ο αλέκτωρ λαλήσει να κρυφτώ, να αρνηθώ τα πάντα ! Μπορεί να μην είμαι ο ..Ιούδας, αλλά αν δεν ξεκουνηθώ, αν δεν απλώσω το χέρι μου, δεν θα ‘χει και μεγάλη διαφορά: Καμιά μετάνοια δεν θα με σώσει.
Γιατί το ξέρω. Παντεσπάνι θα μου το βαφτίσουν το ξεροκόμματο. Σωτηρία θα μου την πούνε την σωτηρία τους. Την νέα φυλακή τους, ανάσταση θα μου την διαφημίσουν. Μα, τότε, μάλλον θα είναι αργά για τους θυσιασμένους ‘αμνούς’. Όχι, κύριε πρωθυπουργέ ! Δεν είναι οι ‘θυσίες’ του ‘Ελληνικού λαού’. Όχι, όλου του ‘λαού’. Κάποιοι, κάτω απ’ τον σταυρό, παίζουν στα ζάρια τη νέα μοιρασιά. 50 δις και κάμποσες δεκαετίες. Καλή μπάζα..
Μεγάλη Βδομάδα.
Ο Θεός, πρέπει να είναι ..θεόχαζος ! Τον ξεγελάς τόσο εύκολα ! Εφτά ημέρες καλοπερνάς με ακριβούς ψαρομεζέδες, γκουρμέ σαλατάρες, τόνους σαρακοστιανών γλυκών, λίτρα οινοπνευμάτων οποιουδήποτε βαθμού, και μετά πάς ‘καθαρμένος’ και μεταλαμβάνεις των αχράντων μυστηρίων ! Κύριε Καπελέρη μας, δεν πετάγεστε να στήσετε ένα καλόν ..ΣΔΟΕ κι εκεί στους ..ουρανούς;;…
Μετά την σκληρή …νηστεία, θα κλείσεις το μάτι στην αμείλικτη Άνοιξη. Ένα κι εβδομήντα θα την πληρώσεις την ‘μπενζίνα’, χώρια τα ‘δεν πληρώνω’ φέσια, και θα βουτηχτείς ειδωλολατρικά στην πανάρχαια ..τσίκνα ! Να δεις που καθόλου χαζός δεν είναι ο Θεός ! Πάω στοίχημα, παρέα με τον ..Δία στον Όλυμπο, θα τα πίνουνε, όσο εσύ θα κυλιέσαι στην ..χοληστερίνη…
Μεγάλη βδομάδα.
Χαλάλι της. Μας χρειάζονται περισσότερο φέτος οι ανάσες. Το ξέρουμε: Kανένας παράδεισος δεν μας περιμένει, αν δεν τον παλέψουμε εδώ ‘κάτω’, μόνοι μας. Ευχές, λοιπόν, σε όλους, φίλους, περαστικούς, συμφωνούντες και διαφωνούντες. Οι γιορτές πάντα θα διαφυλάττουν πολύτιμη αλληλεγγύη…
Καλή Ανάσταση.

5 σχόλια:

  1. Καλή Ανάσταση, σ'αυτούς κυρίως που τραβούν τα μεγαλύτερα πάθη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Ανάσταση, Θανάση! Γλυκαίνουν την ψυχή αυτές οι μέρες και το έχουμε τόσο ανάγκη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΡΟΧΘΕΣ, ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΟΣΕΒΟΥΜΕΝΟΣ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΠΟΥ, "ΟΙΣΤΡΟΣ ΑΚΟΛΑΣΙΑΣ" ΚΑΙ "ΕΡΩΣ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ", ΧΑΣΚΟΓΕΛΑΣΕ ΠΟΝΗΡΑ. ΚΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΟΤΙ, ΠΡΟΤΙΜΑ ΤΗ ΧΑΡΟΥΛΑ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ ΜΟΥΣΙΚΑ.
    ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ... ΕΡΩΤΕΣ :) ΚΙ ΕΣΥ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΑ... ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ, ΠΙΣΩ ΑΠ' ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΤΟΥ ΚΟΜΙΝΗ; :)
    "ΕΚ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΤΑ ΦΑΥΛΑ", ΘΑΝΑΣΗ, ΤΟ 'ΠΕ ΚΙ Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ...
    ΘΕΟΣΕΒΟΥΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΟΒΑΣΑΙ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ.
    ΟΙ ΚΑΣΣΙΑΝΕΣ ΜΟΝΟ ΑΞΙΖΟΥΝ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΚΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ!

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά Θανάση μου, με Υγεία και Χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλοι, ευχαριστώ όλους σας για τις ευχές. Απο καρδιάς σας εύχομαι πάνω απ' όλα υγεία. Σόρι που απαντώ έτσι 'μαζικά' αλλά ξέρετε αυτές τις μέρες ανεβαίνουμε κι εμείς οι λογιστές τον γολγοθά μας :)))))))) (ισολογισμοί, δηλώσεις, κλπ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή