Πέμπτη, 7 Ιουλίου 2011

Σε ποιόν το δίνεις;;;......


Το πόρισμα  του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κ. Λέανδρου Ρακιντζή, που η Ελευθεροτυπία σήμερα δημοσιεύει τα εντυπωσιακότερα σημεία του, είναι εκ των πραγμάτων ΥΠΟΠΤΟ.

Και δεν είναι τώρα να ‘τσακωθούμε’ πως είμαι προκατειλημμένος, πως είμαι ‘βαμμένος’ αντικυβερνητικός, κλπ: Nαι είμαι !!  Είμαι, και οι φίλοι εδώ που με παρακολουθούν καιρό, θα σας βεβαιώσουν πως ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ανέκαθεν. Είχα κι εγώ κάποτε επενδύσει τις ελπίδες μου στον ‘Γιωργάκη’ (είχα βαρεθεί τους χαρισματικούς) εν τη ανοησία μου, (μου τα έλεγαν τότε πολλοί, δεν τους άκουγα ο άφρων..). Εν πάσει περιπτώση, ο ‘Γιωργάκης’ με τις ίδιες του τις πράξεις με …‘έβαψε’, αλλά αυτό είναι το προσωπικό μου δράμα, δεν είναι το θέμα μας…

Λέω, λοιπόν,  ‘εκ των πραγμάτων ύποπτο’, διότι δημοσιεύεται την ίδια χρονική στιγμή που όσο ‘δημόσιο’ μας είχε απομείνει, κατεδαφίζεται. Επομένως και τις αγνότερες των προθέσεων να είχε ο ίδιος ο κ. Ρακιντζής (δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο αλλά σαν φυσιογνωμία μου είναι συμπαθής), η ΣΤΙΓΜΗ που βγαίνει όλο αυτό ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΠΤΗ, τέλος.

Πάμε παρακάτω. Το πόρισμα, ας δεχθούμε πως περιγράφει καλά τα ‘συμπτώματα’ της υποτιθέμενης αρρώστιας. Όταν για παράδειγμα λέει πως οι Εφορίες δεν έχουν ελέγξει ούτε μια εταιρεία για το 2009, αυτό είναι προφανώς ένα σύμπτωμα. Όπως σύμπτωμα είναι το άλλο, πως τόσες χιλιάδες τέλη κυκλοφορίας δεν έχουν εισπραχθεί, και πως το ταμείο έχει χάσει τόσα εκατομμύρια. Σύμπτωμα εξ άλλου είναι και το τρίτο, πως δεν έχει ταχυδρομηθεί ακόμη το ΕΤΑΚ του 2009 (το ΕΤΑΚ έχει ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ απ’ το 2010 !!). Και να δεχθώ, πως δεν είναι η δουλειά του κ. Ρακιντζή να προτείνει τις λύσεις. Όμως, ειλικρινά αναρωτιέμαι: Πρέπει να μείνει ΜΟΝΟ στα συμπτώματα; Δεν θα όφειλε κάπως, να τα συνεκτιμήσει όλα και να μας διαγνώσει επιτέλους ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΑΡΡΩΣΤΙΑ έπασχε ο …νεκρός ;;

Δεν μου λέει απολύτως τίποτε, το να πετάμε την αόριστη και γενικόλογη μπούρδα ‘Κομματικό Κράτος’ ή την άλλη μπούρδα ‘Πελατειακές Σχέσεις’ και να καθαρίζουμε.

Λέει ο άνθρωπος, πως ‘δεν πρόλαβαν να ελέγξουν’ οι χριστιανοί. Τι στο διάολο σχέση έχει το Κομματικό Κράτος και οι Πελατειακές Σχέσεις με το ‘δεν πρόλαβαν’;; Να πω, πως όταν τους μάζεψαν έφταιγε και το κομματικό κράτος και οι πελατειακές σχέσεις, να το πω. ΤΩΡΑ όμως ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ;; Είναι τάχα τόσο τεμπέληδες;; Είναι τόσο ανίκανοι;; Και το άλλο: Εγώ διαβάζω πως σκοπεύει να αφήσει μόνο καμιά ογδονταριά εφορίες απ’ τις 200 που υπάρχουν τώρα ! Πώς, στον κόρακα, ΔΕΝΕΙ αυτό με το ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ;; Θα μου εξηγήσει κάποιος;; Δεν προλαβαίνουν οι 200, θα προλάβουν οι 80;;..

Πάμε στο άλλο σύμπτωμα: Δεν εισέπραξε, λέει τα Τέλη Κυκλοφορίας ! Ξέρετε όλοι την διαδικασία. Σου στέλνει το σήμα στο ΣΠΙΤΙ το κράτος. Πάς στην Τράπεζα το πληρώνεις. Κολλάς το σηματάκι στο παρμπρίζ. ΠΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΤΑΝΟ απέτυχε τέτοια διαδικασία;; 

Λοιπόν, κάποτε, τα ‘αυτοκίνητα’ ήταν μια απ τις αρμοδιότητες των Δ.Ο.Υ. Όταν ήθελες να αποσύρεις, να αγοράσεις, κλπ, το ΑΡΧΕΙΟ ήταν στην Εφορία σου. Μετά, όμως –και δίκαια- γκρίνιαξαν οι Εφορίες, έφυγαν λοιπόν ΕΝ ΜΕΡΕΙ τα ‘αυτοκίνητα’, πήγαν στο Υπουργείο Μεταφορών. Προσέξτε το ‘εν μέρει’ καθώς, ΚΑΠΟΙΕΣ υπηρεσίες ΕΜΕΙΝΑΝ στις εφορίες. Ξέρουμε όλοι, πως αναγκαία ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ για το μπάχαλο του ‘αρχείου’ το κράτος, την στιγμή που τα ΙΧ αλλάζουν χέρια σε καταπληκτικούς αριθμούς κατ’ έτος, προστίθενται εκατοντάδες χιλιάδων νέα, αποσύρονται χιλιάδες παλιών! Ξέρετε, πως μπροστά στην πραγματικότητα αυτή,  ΚΑΝΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ, καμιά ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ (λεφτουδάκια στην Σίλικον Βάλεϊ)  δεν θα μπορούσε να τα παρακολουθήσει ! Γι αυτό, εξάλλου, σου λέει ο νόμος πως ‘ΑΜΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΛΘΕΙ ΤΟ ΣΗΜΑΤΑΚΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 31 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ’, (ώστε και η εφορία να βρει την ευκαιρία να ενημερώσει κάπως το απίθανο αρχείο (έξυπνο), κι εσύ να πλερώσεις τα τέλη). Βγαίνουν, μάλιστα κλασικά και  τα κανάλια, δείχνουν τις ΟΥΡΕΣ, κλπ, είναι ΟΛΟΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ !

ΑΝΘΡΑΚΕΣ λοιπόν ο θησαυρός σας κύριε Γενικέ μου ! Γιατί εμένα αυτές οι εκατό χιλιάδες απλήρωτα τέλη κυκλοφορίας ή για ΑΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ μου μοιάζουν, ή για ΑΛΛΑΓΕΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ μου κάνουν, που τα πλήρωσε ο επόμενος, κλπ. Να σας θυμίσω, πως κάποτε, ακόμη και να το είχες πουλήσει το καγιέν, για ΔΥΟ ΤΡΙΑ χρονάκια, το ΣΗΜΑ συνέχιζε να έρχεται σε σένα, ο ΝΕΟΣ ιδιοκτήτης πήγαινε στις ΟΥΡΕΣ ! Άμα, μάλιστα, έπαιρνες στην Εφορία να ρωτήσεις, σου απαντούσε η ευγενέστατη υπάλληλος ‘ΑΓΝΟΗΣΤΕ’ το σήμα που σας ήλθε !!

Τρίτο σύμπτωμα το περιβόητο ΕΤΑΚ ΤΟΥ 2009 ! Αλλά, εδώ,  ο ίδιος ο κ. Παπακωνσταντίνου, είχε ΕΞΗΓΗΣΕΙ τα πώς και τα γιατί κύριε Ρακιντζή μου, απορώ πώς δεν το θυμάστε.  Είχε εξηγήσει, πως ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΠΟΙΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ πρόβλημα, στο taxis. Αν, μάλιστα, θυμάμαι καλά, κάποια ΙΔΙΩΤΙΚΗ εταιρεία που είχε εμπλακεί με το έργο, είχε κάποιες ΕΥΘΥΝΕΣ για την καθυστέρηση. Τέλος πάντων, την ιστορία (εξ αρχής), με την ΑΤΥΧΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ Ε9 με το ΕΤΑΚ, εκ μέρους της ΗΓΕΣΙΑΣ του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ, την έχουμε πολλές φορές περιγράψει. Καθώς και ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ αποτελέσματά της, που έφτασαν ενίοτε στην ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ ! Δεν πρόκειται λοιπόν εδώ, καθόλου για την ‘ανικανότητα’ του δημόσιου υπαλλήλου, την αντιπαραγωγικότητά του, και τα υπόλοιπα ΑΣΤΕΙΑ που μας ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΝ όλους αυτούς τους μήνες !

Μήπως, λοιπόν, αγαπητέ μου κύριε Ρακιντζή, ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΓΝΩΣΕΤΕ την πραγματική ΑΡΡΩΣΤΙΑ, και εξ αυτού ΜΕΝΕΤΕ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ..‘ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ’;; Μήπως η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΡΡΩΣΤΙΑ, είναι οι ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ των ΗΓΕΣΙΩΝ κι όχι η ‘ανικανότητα’ των υπαλλήλων;; Μήπως η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΡΡΩΣΤΙΑ είναι η ΟΛΟΦΑΝΕΡΗ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ των  ΗΓΕΣΙΩΝ και των ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΓΕΝΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΝ (βλέπε κομματόσκυλων) , και όχι η τεμπελιά της υποβαθμισμένης μισθολογικά, εργασιακά και ασφαλιστικά υπαλλήλου;; Μήπως κύριε Ρακιντζή μου, μας κουνάτε μόνο τα ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ κι όχι την ΑΡΡΩΣΤΙΑ, επειδή ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΟΥΣ είναι ΑΠΛΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΨΟΥΝ;; Και προσέξτε ! Όχι να το κλείσουν ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ και τις ΣΩΤΗΡΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ και τα ρέστα, μα …ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΘΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΟΡΑΚΙΑ να κάτσουν στο ..τραπέζι;;;;…..


Μακριά από μένα να δικάσω τις προθέσεις σας. Σας βλέπω στην φωτογραφία, να παραδίδετε το ‘πόρισμά’ σας, στον ίδιο τον κύριο Πρωθυπουργό. Έχετε αναρωτηθεί σε ΤΙΝΟΣ ΧΕΡΙΑ το παραδίδετε;; Έχετε αναρωτηθεί ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ;; Έχετε σοβαρά σκεφτεί ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΙΚΟΣΙ ΜΗΝΕΣ η κυβέρνηση αυτού του πρωθυπουργού;; Μήπως θα έπρεπε καλύτερα να το σώσετε ηρωικά απ’ το να πέσει στα χέρια του ..ΕΧΘΡΟΥ;;…

Και δεν αστειεύομαι καθόλου, κύριε Ρακιντζή μας.

2 σχόλια:

  1. ΘΑΝΑΣΗ... ΗΘΕΛΕΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕΣ ΤΟ ΠΕΤΑΞΕΣ ΤΟ ΚΑΡΦΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Ταξιδευτή μου...

    Πάντως στα σοβαρά, εγώ είμαι πεπεισμένος πως εάν πάρουμε μία προς μία τις παρατηρήσεις του Ρακιντζή, και τις αναλύσουμε, από κάτω θα βρούμε ή την παντελή έλλειψη πολιτικής πρόθεσης, ή την παντελή ανικανότητα του εκάστοτε Υπουργού. Όταν ένα σύστημα δεν λειτουργεί, ΠΟΤΕ δεν φταίει ο τελευταίος τροχός της αμάξης. Τα υπόλοιπα είναι δυστυχώς ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ Ταξιδευτή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή