Παρασκευή, 14 Σεπτεμβρίου 2012

Ο Κοινός Νους..



Αφού, λοιπόν, ο μαλάκας ο ‘κοινός νους’ το απαιτεί, για μια στιγμή ας αφήσουμε στο πλάι όλες τις ‘ηθικές’ και τις ‘ιδεολογίες’ που μας οδηγούν στην ‘ανθρωπιστική’ μας προσέγγιση στο ζήτημα των μεταναστών. Κι αφού όλοι οι ‘νοικοκυραίοι’ αυτής της κοινωνίας, ‘δεξιότεροι’, ‘δεξιοί’, ‘αριστεροί’ κι ‘αριστερότεροι’ (ασχέτως, δηλαδή, εκλογικής συμπεριφοράς), στο πίσω μέρος του μυαλού τους, εν τέλει συμφωνούν πως οι μετανάστες αποτελούν πρόβλημα, το οποίο, μάλιστα πρέπει να λυθεί ‘με οποιονδήποτε τρόπο’, ας γίνουμε κι εμείς, εδώ, για μια ανάρτηση ..ρεαλιστές, ας κατεβούμε στο επίπεδο της καθημερινότητας.

Ερώτημα, λοιπόν, πρώτο: Ποιος μετανάστης; Γιατί, συγνώμη τώρα, αλλά πιστεύει κανείς στα σοβαρά, πως μπορούμε σε μια λέξη να τσουβαλιάσουμε ένα εκατομμύριο (νούμερο μαγικό από πουθενά πιστοποιημένο) διαφορετικούς νοματαίους; Και να δεχθώ, εγώ, πως ΟΛΟΙ –και το ένα εκατομμύριο- μπήκαν παράνομα στην χώρα. Αυτό, τάχα, τους κάνει όλους ίδιους; Ίδιος είναι αυτός που μπήκε προχτές με εκείνον που έχει έρθει πριν δεκαπέντε, είκοσι ή και παραπάνω χρόνια, έκανε δουλειές, γέννησε τα παιδιά του, τα έστειλε στο σχολείο, κλπ; Είναι ίδιος εκείνος που μαζεύει ελιές στην Μεσσηνία (κατά κανόνα ανασφάλιστος και κακοπληρωμένος) με τον άλλο που κλέβει εξοχικά ή φέρνει λαθραία τσιγάρα; Είναι ίδιος ο φουκαράς που στοιβάζεται στο λιμάνι της Πάτρας για να την κάνει γι αλλού (πληρώνοντας φυσικά τους ΝΤΟΠΙΟΥΣ λαθρομεταφορείς) με τον μαφιόζο που κάνει εμπόριο λευκής σάρκας και ξεπλένει μαύρο χρήμα ανοίγοντας μαγαζάκια-βιτρίνες;; Απάντηση: Ακόμη και ο ‘κοινός νους’ δεν θα μπορούσε να μην δεχθεί, πως περίπτωση από περίπτωση διαφέρει τραγικά (επομένως θα έπρεπε να διαφέρει και η αντιμετώπιση) και, πάντως, πως η λέξη ‘μετανάστης’ δεν εξηγεί, τελικά, απολύτως τίποτε! 

Ερώτημα, δεύτερο, συμπληρωματικό του πρώτου: Ποια ‘εγκληματικότητα’; Γιατί, βέβαια, η ενδεικτική περιγραφή των παρανομιών που έκανα πιο πάνω, δείχνει ολοφάνερα πως δεν υφίσταται έγκλημα ‘μετανάστης’. Ο μετανάστης κάλλιστα μπορεί να είναι καθ’ όλα νόμιμος στη συμπεριφορά του (εκτός ίσως απ’ τα χαρτιά που δεν μπορεί να του χορηγήσει το Ελληνικό Κράτος), όπως βέβαια μπορεί να είναι και παράνομος. Και, βέβαια, ο ‘κοινός νους’ δεν μπορεί να μην συμφωνεί πως το πρόβλημά μας, είναι η παρανομία κι όχι το ποιος την διαπράττει. Μαφιόζος, νονός της νύχτας, μπορεί να είναι (και είναι ενίοτε) κάλλιστα και ο Έλληνας. Λαθρεμπόριο (και παραεμπόριο) μπορεί να κάνει εξίσου καλά και ο ‘ξένος’ και ο ‘ντόπιος’. Κλέφτης μπορεί να είναι ο οποιοσδήποτε. Όταν κάποιοι, λοιπόν, σπάνε πάγκους μικροπωλητών που δεν έχουν άδεια, απλά ψεύδονται όταν μιλούν για ‘μετανάστες’. Οι συγκεκριμένοι ήσαν απλά μετανάστες. Επιλέχτηκαν επίτηδες να είναι μετανάστες. Για ευνόητους λόγους. Απάντηση: Το έγκλημα έχει πολλά ονόματα, στα οποία δεν περιλαμβάνεται η λέξη ‘μετανάστης’.

Ερώτημα τρίτο, ίδιο με το δεύτερο: Ποια ‘εγκληματικότητα’; Ας προσπαθήσει, λιγάκι, ο μπαγάσας ο ‘κοινός νους’ να αναρωτηθεί: Όταν το Ελληνικό Κράτος δεν μπορεί να εγγυηθεί και να διασφαλίσει την ασφάλεια ημών των Ελλήνων, πόσο ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΙ είναι αυτοί οι ‘μετανάστες’ απέναντι στην ΔΙΚΗ μας ‘εγκληματικότητα’. Γιατί, δεν μπορεί να μην έχετε ακούσει το περιστατικό όπου Έλληνας νταλικέρης έβαλε στα έγκατα του φορτηγού δεν ξέρω κι εγώ πόσους φουκαράδες, εκ των οποίων κάποιος πέθανε κιόλας. Δεν μπορεί να μην έχετε ακούσει για εκείνους που ‘νοικιάζουν’ τα σπίτια τους με το κεφάλι, κονομάνε χοντρά –εν μέσω κρίσης- και βέβαια δεν δηλώνουν σε καμία Εφορία ούτε το παραμικρό ευρουλάκι, αφού οι μετανάστες εκ του ασφαλούς δεν θα κάνουν ποτέ δήλωση για να γίνει διασταύρωση. Η χοντρή πλάκα είναι πως οι ίδιοι αυτοί ‘νοικάρηδες’ σίγουρα θα είναι γραμμένοι στο σωματείο της γειτονιάς τους, ‘ενάντια στους μετανάστες’ και θα το παίζουν διαμαρτυρόμενοι ! Κι ας προσπαθήσει ο ‘κοινός νους’ να αναλογισθεί πόσες εκατοντάδες χιλιάδων μεταναστών αυτή τη στιγμή θα δουλεύουν ανασφάλιστοι, κακοπληρωμένοι, αδήλωτοι, στα χέρια του ‘υγιούς μικρομεσαίου’ Έλληνα επιχειρηματία, αγρότη, ξενοδόχου, εργολάβου, κλπ, κλπ. Θα θυμάστε, ασφαλώς, τον Αιγύπτιο που έπεσε και σκοτώθηκε, καθαρίζοντας ‘νοικιασμένος’ τα τζάμια του ..Υπουργείου Εργασίας !! Απάντηση: Υπάρχει σαφέστατα μια ντόπια εγκληματικότητα (όχι μόνο οικονομική) που διογκώθηκε μόλις βρήκαμε εύκολα κι απροστάτευτα θύματα.

Ερώτημα τέταρτο: Ποια οικονομική ζημιά;; Να πληροφορήσω τον ‘κοινό νου’, λοιπόν, πως δεν υφίσταται καμιά σοβαρή οικονομική θεωρία (εκτός ίσως απ’ του ..Μακιαβέλι)  που να μην θεωρεί τα άφθονα εργατικά χέρια σαν πλούτο για μια χώρα. Και για τι είδους χέρια μιλάμε; Για νέους ανθρώπους, πρόθυμους κι αποφασισμένους και ικανούς να δεχθούν ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ εργασία. Για ανθρώπους –που πέρα από μια ελάχιστη μειοψηφία τους, αυτή των παρανόμων- αυτή την στιγμή έχουν αναλάβει τις περισσότερες εργασίες που πλέον ο Έλληνας ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ να κάνει ! Γιατί, μην μου πει ο ‘κοινός νους’ πως θα δεχόταν ο κ. Κασιδιάρης (δεν ξέρω εάν έχει παιδιά ο χριστιανός) ο γιός του να ζήσει μαζεύοντας ελιές στην Μεσσηνία ή ροδάκινα στην Μακεδονία. Ούτε  πως ο κ. Μιχαλολιάκος θα ονειρευόταν  για την κόρη του, να εργαστεί ως ..καθαρίστρια. Η σύγχρονη τεχνολογία, πράγματι υπόσχεται (αν και η Ελληνική φύση είναι δύστροπη) πως στο μέλλον στους δέκα ανθρώπους, ο ένας θα δουλεύει χειρονακτικά, και οι εννέα θα σχεδιάζουν, θα μελετούν, θα υπολογίζουν κλπ. Αυτή η ώρα όμως δεν έχει έλθει ακόμη, κι έπειτα τώρα ειδικά, που μιλάμε στην Ελλάδα για στροφή στην παραγωγή, για πραγματοποίηση μεγάλων υποδομών, κλπ, θα ήταν τρελός ο ‘κοινός νους’ να μην κατανοεί πως αυτά τα χέρια τα χρειαζόμαστε. Κι αν, όπως λένε, το Ελληνικό Κράτος έπαιρνε απ’ την Ε.Ε. κάποια χρήματα (ανά κεφαλή) για τους ‘λαθρομετανάστες), εύλογα κανείς θα μπορούσε να ρωτήσει, γιατί αυτά τα χρήματα δεν έγιναν Δημόσιες Επενδύσεις σε ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥΣ τομείς που θα μπορούσαν να απασχολήσουν αυτούς τους ανθρώπους. Απάντηση: Ψέμα είναι η ‘οικονομική ζημιά’, εδώ δεν μιλάμε για μερικές εκατοντάδες πλανόδιους, μιλάμε για εκατοντάδες χιλιάδες χέρια.

Ερώτημα πέμπτο: Ποια ιστορία;; Γιατί ακόμη κι ο ‘κοινός νους’ θα θυμάται απ’ το σχολείο, πως η ιστορία γράφεται κυρίως με μεταναστεύσεις. Θα θυμάται, πως οι Μινωϊτες έφτασαν στην Κρήτη, κάπου απ’ τα παράλια της Μικράς Ασίας. Θα θυμάται πως οι Μυκηναίοι, κατέβηκαν κι αυτοί κάπου απ’ το Βορρά στην Αργολίδα, και πως υπέταξαν, κάποιους παλιότερους γηγενείς. Θα θυμάται την ‘Κάθοδο των Δωριέων’, που την θυμόντουσαν και οι ίδιοι οι αρχαίοι συγγραφείς. Και θα θυμάται, επίσης απ’ το σχολείο, πως δυο φορές, οι ίδιοι οι αρχαίοι ημών πρόγονοι επιχείρησαν εκτεταμένες μεταναστεύσεις και αποικίσεις ακόμη και πολύ μακρινών τους περιοχών. Στην Νότια Ιταλία, ακόμη και σήμερα χωριά μιλούν Ελληνική διάλεκτο ! Ποια ιστορία; Γιατί εάν εξαιρέσουμε τον μεγάλο διωγμό των Χριστιανών επί αυτοκράτορα Δεκίου (στα χρόνια της παρακμής της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας) για τον οποίο μάλιστα υπάρχουν σοβαρές διαφωνίες αν έγινε απλά  ‘για το όνομα’ (του χριστιανού), οι μόνες περιπτώσεις που ξέρω όπου ο ρατσισμός (με την έννοια της συλλήβδην δίωξης ανθρώπων για κάποια ιδιότητά τους)  έγινε κυρίαρχο ρεύμα ήταν επί Ναζισμού στην Γερμανία (εναντίων των Εβραίων) και στον Αμερικάνικο Νότο εναντίων των μαύρων. Οι ‘νύχτες κρυστάλλων’, όμως, οφείλω να υπενθυμίσω στον ‘κοινό νου’, δεν ωφέλησαν και πολύ την Γερμανική εκείνη γενιά που τόσο εύκολα τις δέχτηκε. Απάντηση: Υπάρχουν ψεύδη αθώα αλλά και ψεύδη ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ. Να μην το ξεχνάμε.

Ερώτημα έκτο: Ποια πολιτική;; Γιατί τάχα ο ‘κοινούς νους’ ξεχνά πως η Ευρωπαϊκή Ένωση μας ξεγέλασε με την συνθήκη του Δουβλίνου, ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ πως θα εγκλωβιστούν εδώ τόσες εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπων;; Και γιατί τάχα, ξεχνά πως η Τουρκία έχει γραμμένες εκεί που δεν πιάνει μελάνη, τις συνθήκες που την αναγκάζουν να δέχεται πίσω, όσους έρχονται απ’ τα σύνορά της (την συντριπτική πλειοψηφία). Γιατί ο ‘κοινός νους’ δεν αναρωτιέται γιατί κάποιος φουκαράς πουλάει ότι έχει και δεν έχει, και την μάνα του την ίδια, και ξεκινάει με κίνδυνο της ίδιας του της ζωής (εκατοντάδες θα έχουν θαλασσοπνιχτεί στο Αιγαίο) να έρθει εδώ, να μοιραστεί την φτώχια μας; Εάν λοιπόν να θυμηθεί όλα αυτά, θα αντιληφθεί την συμπαιγνία των ‘μεγάλων’, θα κατανοήσει τις ρίζες του προβλήματος, επομένως και τις πιθανές, πλην, χρονοβόρες λύσεις του. Απάντηση: Λύση δεν μπορεί να είναι το ευεργετημένο απ’ το ‘πρόβλημα’ κόμμα του κ. Μιχαλολιάκου. 

Ερώτημα τελευταίο: Ποια εξυπνάδα; Ακούω (απ’ τον κοινό νου πάλι) ορισμένα περί ‘αλλοίωσης’ του πληθυσμού, περί ‘κινδύνου της θρησκείας’, κάτι τέτοια. Αλλά εδώ, διατηρήσαμε την γλώσσα μας και την θρησκεία μας, επί τετρακόσια ολόκληρα χρόνια, σε Οθωμανικό περιβάλλον, θα την χάσουμε τώρα απ’ τους μετανάστες; Και κάτι ακόμη. Αυτή τη στιγμή, ένα εκατομμύριο κόσμος, απ’ όλες τις γωνιές της γης, ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑ Ελληνικά, στέλνει τα ΠΑΙΔΙΑ του στα σχολεία μας, όπου  μαθαίνουν για τον Κολοκοτρώνη, το 1821, τον Περικλή και τον Λεωνίδα. Όπου μαθαίνουν για τον Όλυμπο, το Αιγαίο, τις Κυκλάδες και την Κρήτη. Όπου –όσο και να διατηρούν την μητρική στο σπίτι τους- σίγουρα σε λιγάκι, αυτά τα εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά, θα ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΜΙΛΑΝ καλύτερα την ΔΙΚΗ μας γλώσσα, απ’ την ‘δική τους’. Και, ναι. Θα παραμείνουν ‘μετανάστες’, και δεύτερης και τρίτης και ..χιλιοστής γενιάς. Ταυτόχρονα όμως, η Ελλάδα θα είναι η δεύτερη ΠΑΤΡΙΔΑ τους. Ή μήπως δεν το κατανοεί κι αυτό ο ‘κοινός νους’ (που, τι στο διάτανο, κάτι ξέρει από Καζαντζίδη και Σταθμούς του Μονάχου). Απάντηση: Ότι σπείρεις, -νόμος- αυτό θα θερίσεις και στο μέλλον.

Ορίστε ! Έγινα κι εγώ ..κυνικός και ωφελιμιστής ! ‘Ξέχασα’ την λέξη άνθρωπος, για λίγο, που από μόνη της δεν χρειάζεται ΤΙΠΟΤΕ απ’ όλα τα παραπάνω, για να ανησυχεί. Συγχωρήστε με, αλλά με τις τρόικες και τα ρέστα αυτός ο ‘κοινός νους’, παραλογίζεται εσχάτως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου