Κυριακή, 28 Ιουνίου 2015

Όλη η αλήθεια..



·                                               

              Τι με ρωτάς τώρα βρε χριστιανέ μου; Εάν μ’ αρέσει το πακέτο των ‘θεσμών’; Αυτή είναι η δουλειά μου, εμένα (του λαού) να αναλύσω ένα οικονομικό πακέτο μέτρων, και να αποφανθώ, για το εάν μου κάνει καλό ή κακό; Ε λοιπόν, σκατά είναι το ‘πακέτο μέτρων’ πλην όμως δεν είναι δικιά μου δουλειά αυτή. Εγώ τη ‘δουλειά’ μου την έκανα, σε ψήφισα, εσύ έχεις εκεί και υπουργούς και συμβούλους και τεχνοκράτες, ζύγισέ το, μέτρησέ το, κι έλα στο κάτω-κάτω της γραφής και πες μου: Έλα εδώ ‘λαέ’. Αυτό κι αυτό μας ζητάνε. Αυτό κι αυτό σημαίνει να το δεχθώ. Αυτό κι εκείνο σημαίνει να μην το δεχθώ. Και οκ, πράγματι κρίσιμο, κρισιμότατο, ρώτα με, μετά, καθαρά και ξάστερα: Μου δίνεις το ελεύθερο να τα σπάσω, ναι ή όχι; Και τότε κι εγώ να έρθω σε σαράντα δημοψηφίσματα και να σου απαντήσω όπως ξέρω κι όπως πρέπει. Κουβέντες δηλαδή στρόγγυλες και καθαρές. Γιατί τώρα να μου λες ‘αξιοπρέπειες’ και ‘ταπεινώσεις’ και ‘με το χαμόγελο στα χείλη’ και άλλα τέτοια εθνικοπατριωτικά, και να μου λες, τα σπάμε αλλά μη φοβάσαι όχι πολύ, λίγο, και να μου λες ‘διαπραγματευτικό χαρτί’ και μπούρδες, σόρι, αλλά δεν είναι αυτό που περίμενα από εσένα ειδικά…


·          Δεύτερον. Αφήνεις τους Βενιζελοθεοδωρακοσαμαράδες να λένε τις ανοησίες τους στη Βουλή (η Φώφη χθές σήκωσε και τη φωνή, λες και την έπνιγε το δίκιο) επί ώρες, και δεν έχεις έναν (μα ούτε έναν;) χριστιανό (εσύ, οκ, πρωθυπουργός γαρ) να βγει και να τους τα χώσει όπως πρέπει, να τους υπενθυμίσει πάει να πει, ποιοι μας έριξαν στα βράχια σαράντα χρόνια, και ποιοι μας έχωσαν στο κλουβί και πώς, και ποιοι συστηματικά μας εξάρτησαν μας παράλυσαν μας αποδυνάμωσαν και γιατί. Να τους θυμίσει ποιοι μας λήστεψαν συστηματικά σαράντα χρόνια. Και ποιοι «γενναίοι»  έτρεξαν απ’ τα Καστελόριζα και μας έφεραν τις τρόϊκες και τα ΔΝΤ. Και τώρα, ποιοι είναι αυτοί που τολμάν και ‘παρεμβαίνουν’, οι σοφοί του ..Μπαϊραχτάρη, λες και δεν ήταν εδώ όταν έγινε το έγκλημα, και πάει, τώρα,  ο κ. Σαμαράς και ‘επισκέπτεται’ ποιόν, τον κ. Σημίτη, και συζητούν οι ‘δύο άντρες’, την ‘κατάσταση’!  Τους αφήνεις, και δεν έχεις έναν  χριστιανό, να τους πει κατάμουτρα, πώς όχι μόνο δεν έχουν το παραμικρό δικαίωμα να κάνουν κριτική (για τους μόλις πέντε μήνες της δικής σου ιστορίας στο κάτω-κάτω), αλλά κανονικά θα έπρεπε  όλοι τους εδώ και μια πενταετία να έχουν παραιτηθεί (ακόμη και της βουλευτικής τους σύνταξης) και να έχουν κρυφτεί σε κανένα λαγούμι ούτε να τους βλέπουμε… 


           Με μια λέξη. Τούτη την ώρα χρειαζόταν ΟΛΗ η αλήθεια. Με μισόλογα, το πράγμα ξεστρατίζει...

1 σχόλιο: